خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز مطرح کرد؛

امسال برای ساختن شهری درخور نام شیراز تلاش می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۰۰۱

شهردار شیراز با ابراز خرسندی از تلاش مجموعه شهرداری و همکاری با سایر نهادها و ارگان‌ها برای پشت سر گذاشتن ایام نوروز به‌گونه‌ای رضایت‌بخش و مطلوب، اظهار کرد: شیراز شهرراز و نامی به گستردگی ایران است و همه مدیران و مسئولان فعال باید شایسته جایگاه این شهر به ارائه خدمات بپردازیم.

به گزارش ایلنا، محمدحسن اسدی در آیین اختتامیه ستاد عالی نظارت بر خدمات سفر شورای اسلامی شهر شیراز و ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز با اشاره به این‌که هم‌اکنون تعدادی از مدیران و نیروهای شهرداری و همکاران ستاد تسهیلات و مدیران ارشد در این مراسم حضور دارند درصورتی‌که تلاش خانواده بزرگ شهرداری بود که این رخداد مبارک را رقم زد.

وی با اشاره به این‌که برگزاری اختتامیه و تقدیر از نمایندگان افرادی که در این مسیر خدمت‌رسانی کرده‌اند اقدامی شایسته از سوی شورا و شهرداری بوده عنوان کرد: به‌رسم هرساله در نخستین جلسه شورای شهر نیز مشروحی از اقدامات انجام‌شده را به اصحاب رسانه و اعضا شورا گزارش خواهیم داد.

شهردار شیراز با بیان اینکه فعالیت بی‌وقفه و پایان‌ناپذیر در شهرداری مصداق این شعر است که «به پایان آمد این دفتر/ حکایت همچنان باقی است»؛ اظهار کرد: حکایت فعالیت‌های ما در شهرداری شیراز همچنان ادامه دارد و سال پیش رو با تمام توان برای ساختن شهری درخور نام شیراز تلاش خواهیم کرد.

اسدی با ابراز خرسندی از این‌که در ایام نوروز مهمانان، زائران، مسئولان و مسافران شهر شیراز از پاکیزگی و نظافت شهر لذت برده و تمجید کرده‌اند، تأکید کرد: تشکر واقعی شایسته پاکبانان و سبزبانانی است که با تلاش شبانه‌روزی خود چهره شهر را این‌گونه به مردم تقدیم کرده‌اند.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز هم‌چنین تأکید کرد: اگر در ایام نوروز ۲۰ روز را بدون حادثه پشت سر گذاشته‌ایم و حضور میلیونی زائر‌ها و مهمان‌ها را با سربلندی مدیریت کردیم، دلیلش همدلی میان شهرداران مناطق و همکاری و همراهی همه نیروهای سازمان‌های زیرمجموعه بود.

اسدی هم‌چنین با تجلیل از فعالیت‌های ارزشمند معاونت فرهنگی تأکید کرد: در این نوروز که مقارن با ماه مبارک رمضان بود، معاونت فرهنگی فعالیت‌های ارزشمندی انجام داد ازجمله طرح افطاری ساده و ایستگاه‌های سیار و مراسمی که در مساجد و سایر مکان‌های مذهبی برگزار شد بسیار تأثیرگذار بود.

وی هم‌چنین مدیریت محور حافظیه و شرایط مساعد ترافیک و پارکینگ‌ها را از دیگر نقاط قوت مدیریت شهری در ایام نوروز برشمرد و تأکید کرد: این نتایج حاصل نشد مگر با همکاری همه‌جانبه شورا و همه نهادها و دستگاه‌ها که هریک به نحو احسن وظایف خود را انجام دادند.

شهردار شیراز از تلاش مجموعه اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز نیز تقدیر کرد.

اسدی با بیان این‌که فعالیت‌های ما قطعاً بی‌عیب و نقصی نیست، ابراز امیدواری کرد: با تداوم این همکاری‌ها خدمت همه‌جانبه و خالصانه در شهر راز ادامه داشته باشد.

وی همچنین تصریح کرد: خدا را سپاس که در یک شرایط و حس و حال خوب این مراسم را برگزار می‌کنیم و در ماه مبارک رمضان میهمان خداوند و شهرداری شیراز و شورای شهر هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز