خبرگزاری کار ایران

در جلسه مدیریت بارندگی های پیشرو فارس مطرح شد؛

شهروندان و مهمانان نوروزی سه شنبه و چهارشنبه از تردد های غیر ضروری بپرهیزید

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۹۵۵

شهرداری شیراز در جلسه ای که با هدف برنامه ریزی برای مدیریت بارندگی های پیش بینی شده در روز های سه شنبه و چهار شنبه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، معاون محیط زیست و خدمات شهری به شدت بارش ها در این دو روز اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه پیش بینی وضعیت جوی ذکر شده با آغاز سال نو و همچنین حضور مسافران و مهمانان نوروزی همراه شده است؛ نیازمند برنامه ریزی جدی و دقیق برای آماده باش کامل در این روزها هستیم.

 روح الله خوشبخت با بیان این موضوع بر لزوم آمادگی کامل مناطق یازده گانه و سازمان های شهرداری شیراز پیش از شروع بارش ها و در زمان بارندگی تاکید و خاطرنشان کرد: در چند ماه گذشته تلاش های مجموعه خدمات شهری شهرداری شیراز در مدیریت بارندگی ها، چهارشنبه آخر سال ، آماده سازی شهر برای سال نو و سایر موارد همکاری ، همراهی و همدلی خود را نشان داده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با بیان اینکه اقداماتی همچون پاکسازی، استقرار پمپ های آب، استقرار خودروهای امدادی و آتشنشانی و ... باید تحت نظارت دقیق مسئولان در مناطق و سازمان ها انجام شود، عنوان کرد: تقسیم وظایف و برقراری انضباط در انجام همه اقدامات گام اصلی در نتیجه دادن برنامه ها است.

خوشبخت تاکید کرد: همه امکانات حوزه خدمات شهری باید به کار گرفته شود تا در این دو روز شاهد کمترین مشکل برای شهروندان و مسافران نوروزی باشیم.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز با اشاره به اینکه مسافران نوروزی در چند روز گذشته وارد شیراز شده اند و در دو روز آتی شاهد افزایش آمار ورود مسافران خواهیم بود، اظهار کرد: همه محل های در نظر گرفته شده برای اسکان از سوی شهرداری شیراز باید در مدار قرار داشته باشد تا در صورت رخ دادن شرایط بحرانی امکان اسکان اضطراری مسافران با سرعت وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: برپایی چادر در نقاط غیر مجاز بیش از هر چیز ایمنی افراد مستقر در چادر را تهدید خواهد کرد؛ بنابران عوامل مسئول در این حوزه دقت لازم را برای جمع آوری این چادرها و ممانعت برای نصب آنها را در دستور کار قرار دهند.

معاون شهردار شیراز به مجموعه خدمات شهری در مناطق مختلف شهر دستور داد مناطقی که در بارش های گذشته با مشکل مواجه شده اند را به درستی پایش کرده و مانع رخ دادن مجدد مشکل در آن مناطق شوند. خوشبخت همچنین از شهروندان عزیز شیرازی خواست تردد غیر ضروری در سطح شهر را کاهش دهند.

وی  با بیان اینکه شهر شیراز با مهماان نوازی کامل برای استقبال از مسافران آماده است از هموطنان گرامی تقاضا کرد در سفرهای خود پیش بینی ها و هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز