خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبرداد؛

انعقاد قرارداد با ۱۲۱ سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی سپیدان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۴۹۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از انعقاد قرارداد با ۱۲۱ سرمایه‌گذار در ۳ شهرک و ناحیه صنعتی شهرستان سپیدان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدمسعود عظیمی در حاشیه بازدید از شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان سپیدان با بیان اینکه شهرستان سپیدان از موقعیت و ویژه‌ای برای جذب سرمایه‌گذار در بخش صنعت برخوردار است، گفت: توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی در اواویت قراردارد.

وی با بیان اینکه در شهرستان سپیدان ۳ شهرک صنعتی دولتی ایجاد شده‌اند و تاکنون ۱۲۱سرمایه‌گذار در این سه شهرک و ناحیه صنعتی مستقر شده است، گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت واگذاری در ناحیه صنعتی شهید جاویدی و شهرک صنعتی همایجان و ظرفیت محدود باقیمانده در شهرک صنعتی سپیدان ۳، ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید در این شهرستان دارای توجیه فنی و اقتصادی برای جذب سرمایه‌گذار است.

عظیمی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۲ پروژه زیرساختی شامل زیرسازی، جدول و آسفالت و نیز روشنایی معابر با اعتبار حدود ۱۵ میلیارد تومان شامل در شهرک‌های صنعتی سپیدان در حال اجراست، افزود: در دو سال اخیر نیز ۱۲پروژه زیرساختی اجرا و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه در این مدت ۷ پروژه در شهرک صنعتی سپیدان ۳ اجرایی شده است، گفت: طرح‌های روسازی، آسفالت، جدول‌گذاری، آسفالت خیابان‌ها و جاده اصلی، احداث مخزن هوایی، احداث شبکه روشنایی به پایان رسیده است.

وی همچنین از اجرای ۵ پروژه در ۲ سال اخیر در شهرک صنعتی همایجان سپیدان نیز خبر داد و گفت: طرح‌های برق‌رسانی به واحد سردخانه‌ای و پروژه‌های جدول‌گذاری، زیرسازی و روسازی و آسفالت توپکا و احداث ایستگاه پمپاژ و شبکه برگشت پساب فاضلاب و طرح برق رسانی به مخازن به پایان رسیده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: در شهرک‌های صنعتی همایجان، سپیدان ۳ و شهید جاویدی تاکنون ۵۱ واحد صنعتی با اشتغال افزون بر ۹۵۵ نفر نیز به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

عظیمی با بیان اینکه علاوه بر شهرک‌های صنعتی دولتی، ۲ شهرک صنعتی غیر دولتی فراسان و کامپوزیت سازه ماندگار نیز در این شهرستان فعال است، گفت: یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب شهرستان سپیدان، برخورداری این شهرستان از شهرک‌های صنعتی دولتی و غیر دولتی است که با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها می‌توان گام‌های اساسی در مسیر جهش تولید و ارتقای جایگاه استان در عرصه صنعت برداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز