خبرگزاری کار ایران

در استان البرز؛

تمهیدات ترافیکی روز عید فطر اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۷۶۲

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه عید سعید فطر در شهرستان های این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از البرز، سرهنگ حمد الله رحمتی پور امروز دوشنبه اظهار داشت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی این استان در محدوده امامزاده ها، مصلی ها و مساجد، اماکنی که نماز عید سعید فطر برگزار می‌شود پوشش ترافیکی خواهند داد.

وی اضافه کرد: طی برنامه ریزی انجام شده از ساعت یک بامداد روز عید سعید فطر تا پایان مراسم از میدان توحید به سمت مصلی و تقاطع مصباح به سمت مصلی و امامزاده حسن (ع ) و تمام مسیرهای منتهی به مصلی امام خمینی(ره) کرج ممنوعیت ترافیکی اعمال می شود.

این مقام انتظامی  گفت: همچنین با توجه به برگزاری نماز عید سعید فطر در سطح معابر، در مسیرهای منتهی به مساجد و هیات های مذهبی و همچنین  ممنوعیت تردد و محدودیت ترافیکی درخیابان آزادی مقابل مسجد جامع رجایی شهر، بلوار سرداران مقابل هیئت انصار اعمال می شود.

سرهنگ رحمتی پور یادآور شد: از تردد و توقف خودرو و موتورسیکلت در مسیرهای اعلام شده تا زمان اتمام نماز جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز بیان کرد: همکاری مردم این استان موجب برگزاری هرچه با شکوه تر نماز عید سعید فطر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز