خبرگزاری کار ایران

تردد بیش از 15 میلیون خودرو از راه های همدان در نوروز 1403

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۲۵۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: ۱۵ میلیون و ۱۱۳ هزار تردد خودرو در جاده های این استان از ابتدای طرح نوروزی تا نیمه فروردین صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۸ کاهش داشته است.

به گزارش ایلنا از همدان، مهرداد آهکی اظهار کرد: بیشترین میزان تردد از جاده های این استان در سال ۱۴۰۳ مربوط به روزهای هفتم تا نهم فروردین ماه ثبت شده است.

وی ادامه داد: همچنین در طرح نوروزی امسال آمار تردد ورودی به استان یک میلیون و ۵۰۶ هزار دستگاه و آمار تردد خروجی از استان یک میلیون و ۴۵۴ هزار دستگاه خودرو است.

آهکی افزود: آمار ورود و خروج خودروها از ابتدای طرح نوروزی تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد کاهش را نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اضافه کرد: ۸۰ دستگاه تردد شمار در جاده های همدان نصب و فعال است که بر اساس داده های آماری نوروز امسال جاده همدان- ساوه و مسیر همدان - سه‌راهی بهار پرترددترین جاده بود.

آهکی یادآوری کرد: جابجایی مسافر با وسیله نقلیه عمومی در استان همدان سال گذشته نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۱ افزون بر ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی از جابجایی بیش از سه میلیون و ۴۲۸ هزار مسافر درون و برون استانی با وسیله نقلیه عمومی در استان خبر داد و گفت: این تعداد مسافر در قالب ۳۸۷ هزار و ۱۸۴ سفر جابجا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال ماقبل ۱۱ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز