خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس در جمع شرکت های دانش بنیان:

مشکلات دانش بنیان ها با دستگاه ها اجرایی در کمترین زمان بررسی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۲۷۷

انجمن شرکت های دانش بنیان فارس تشکیل شود

استاندار فارس تشکیل انجمن شرکت های دانش بنیان استان را اقدامی ارزشمند، راه‌گشا و تسهیل کننده در امورات شرکت های دانش بنیان دانست و بر ضرورت انتخاب هیات مدیره‌ای قوی، امیدوار و پرتلاش تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمد هادی ایمانیه در دیدار با مسئولین و مدیران شرکت های دانش بنیان استان فارس، با بیان اینکه غیرت، همت، شجاعت، سخت‌کوشی و مقاومت از جمله صفات و خصوصیات نخبگان علمی و سرآمدان حوزه های فناوری های بومی و ملی عنوان کرد و افزود: تجمیع این صفات احسن و نیکو، علاوه بر اینکه افزایش شکر گذاری را در پی دارد طبیعا مسئولیت شما را نیز افزایش می دهد.

وی  با بیان اینکه امید به آینده راه های سخت را هموار و در نهایت حصول نتیجه را محقق می کند، تصریح کرد: مهمترین خصوصیت دانش بنیان ها، امیدوار بودن است؛ در اجتماع های مختلف انسان هایی هستند که علی رغم توانمندی های زیادی که دارند دائماً اظهار ناامیدی می کنند اما امیدواری دانش بنیان ها به آینده باعث می شود روحیه بگیریم، انگیزه پیدا کنیم و انرژی کسب کنیم.

وی در ادامه تشکیل انجمن شرکت های دانش بنیان استان فارس را اقدامی ارزشمند، راه‌گشا و تسهیل کننده امورات شرکت های دانش بنیان دانست و از ضرورت انتخاب هیات مدیره قوی، امیدوار و پرتلاش تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: در کنار انجمن شرکت های دانش بنیان خواهیم بود تا موانع پیش روی این شرکت ها یکی پس از دیگری مرتفع شود.

ایمانیه در بخش دیگر سخنان خود پیشنهادهایی را به انجمن شرکت های دانش بنیان ارائه کرد و از ضرورت انجام آن در جهت افزایش این شرکت ها و توسعه کمی و کیفی اقدامات دانش بنیان در سطح جامعه سخن گفت و افزود: باید فرآیندهایی برای تشویق و ترغیب افراد در تشکیل شرکت های دانش بنیان تدوین شود؛ تجربه های موفق را مطالعه و آیین نامه های مربوطه را احصا و در جهت افزایش میل و رغبت به تشکیل این شرکت ها تلاش کنید.

وی ادامه داد: در قدم دوم همه باید کمک کنند و آموزش دهند چگونه دانش بنیان شوند و شرکت های خود را ثبت کنند؛در پیگیری های استانی و ملی کمک کنید تا سریع‌تر و با کمترین موانع به نتیجه برسند.

تامین زمین از طریق تهاتر، تخفیف در هزینه یا تقسیط، توسعه فضای پارک علم و فناوری استان و شهرک صنعتی بزرگ شیراز،تسهیلات با تمرکز بر تبصره ۱۸ از جمله موارد دیگری بود که استاندار فارس در جمع مدیران شرکت های دانش بنیان استان مطرح کرد.

ایمانیه در ادامه سخنان خود بازار فروش محصولات دانش بنیان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: باید بصورت اساسی و حرفه ای برای فروش محصولاتی که با زحمت تهیه شده وقت گذاری کنید؛ شاید مهمترین مرحله و قدم در تشکیل شرکت های دانش بنیان همین مسئله باشد.

وی افزود: در صورتی که بتوانید تعدادی زنجیره دانش بنیان مرکب از چند شرکت ایجاد کنید هم افزایی بین شرکت ها را شاهد خواهیم بود و علاوه بر آن تقویت کننده یکدیگر هم خواهند بود و در نهایت بازار فروش بهتر و پر رونقی را تشکیل خواهند داد.

ایمانیه تورهای بازدید از توانمندی ها و ظرفیت های قابل فعالیت در سایر استان ها را امری مهم و قابل توجه عنوان کرد و از آمادگی خود برای فراهم آوری زمینه های انجام این بازدیدهای علمی و اقتصادی خبر داد و در مسئله تامین مسکن دانش بنیان ها نیز خاطر نشان کرد: تامین مسکن برای اعضای شرکت های دانش بنیان را باجدیت پیگیری می‌کنیم تا به نتیجه برسد.

وی به مشکلات ایجاد شده برای شرکت های دانش بنیان در دستگاه های اجرایی هم اشاره کرد و اظهار داشت: مشکلات مواجه شده با دستگاه ها را مکتوب کنید در کمترین زمان بررسی و پیگیری خواهیم کرد.

استاندار فارس در انتها با تاکید بر اینکه آینده کشور در دست شماست و به شما امید داریم، افزود:در عرصه های مختلف انسان های ارزشمندی داریم اما همیشه کسانی که با تمام وجود در مسیر ایستادگی می کنند، مشکلات را تحمل کرده و موانع را در درون خود مرتفع می کنند اندک اما ارزشمند هستند پس قدر خود را بدانید و قدردان خداوند باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز