خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس تاکید کرد:

مسکن، سلامت و معیشت کارگران در دستور کار مسئولین قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۵۴۴

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس به همراه اعضای تشکل های کارگری و کارفرمایی، هیات رئیسه اتاق تعاون استان و مدیران ستادی این اداره کل با استاندار فارس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، محمد هادی ایمانیه در این دیدار نوروزی از تامین مسکن، معیشت و سلامت کارگران بعنوان سه انتظار اصلی خود از مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یاد کرد و از تلاش های یکسال اخیر این اداره کل در تحقق اهداف سازمانی قدردانی کرد. 

ایمانیه با بیان اینکه امسال مجموعه تعاون و کار، محور جهش تولید با مشارکت مردم است، خطاب به فعالان این مجموعه، اذعان داشت:  تلاش شما موجب رونق و توسعه استان شده و امسال نیز با بهره گیری از تجربیات و مشورت با کارشناسان، این توسعه باید به درستی محقق شود. 

استاندار فارس با اشاره به آمار اشتغال ایجادی در سال گذشته، تاکید کرد که امسال اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی باید بصورت جدی مورد توجه قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه سه موضوع مسکن، معیشت و سلامت کارگران در سال ۱۴۰۳ باید مورد توجه باشد، یادآور شد که برای حل مشکلات این حوزه ها باید برنامه ریزی همه جانبه و عملیاتی صورت گیرد. 

ایمانیه، تحقق این سه هدف را از سایر اقدامات، اساسی تر و ارزشمندتر دانست و اذعان داشت که تامین مسکن کارگران با تمرکز‌‌ بر نقاط نزدیک به کارخانه ها و شهرک های صنعتی، تامین و حفظ سلامت ایشان با استفاده از ظرفیت های درمان سازمان تامین اجتماعی ‌‌در دو حوزه کمی و کیفی و توجه به معیشت کارگران با ایجاد و توسعه تعاونی های مصرف، باید سه دستور کار اصلی مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۱۴۰۳ باشد.

مسکن، سلامت و معیشت کارگران در دستور کار مسئولین  قرار گیرد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس نیز در این دیدار به کاهش نرخ بیکاری و رتبه برتر استان در مجموع شاخص های اشتغال در سال گذشته طبق ارزیابی های کشوری گریز زد و عنوان کرد که این مجموعه در حوزه روابط کار و اتاق تعاون نیز به موفقیت های چشمگیری در سطح کشور دست یافته است. 

برتری در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، کسب یک کرسی در هیات رئیسه اتاق تعاون ایران و رسیدن به جایگاه نائب رئیسی فدراسیون ورزش کارگری کشور از اولین هایی بود که به گفته وحید خداپرست، سال ۱۴۰۲ برای استان فارس رقم خورد. خداپرست با اشاره به این دستاوردها تاکید کرد که این توفیقات، سال گذشته توسط مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، عملیاتی شده است. 

وی توضیح داد که مجموعه تعاون کار در سال پیش رو نیز تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا با تحقق شعار سال استان را پویاتر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز