خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبر داد؛

تشکیل یک فقره پرونده تخلف برای پارکینگ در سطح شهر بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۷۰۳

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت هرمزگان از تشکیل یک فقره پرونده تخلف به ارزش 245 میلیون ریال برای پارکینگ در سطح شهر بندرعباس خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عبدالرضا پیروی منش از بازرسی و برخورد با پارکینگ‌های عمومی متخلف که تعرفه‌های قانونی را رعایت نمی کنند خبر داد و گفت: با توجه به اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز 1403 از تعدادی از  پارکینگ های عمومی مستقر در سطح شهر بازرسی به عمل آمد. 

وی افزود: با توجه به اجرای طرح نظارتی نوروز 1403 و یکی از اولویت های بازرسی در این ایام پارکینگ های عمومی در سطح شهر میباشد، که بازرسی های روزانه از این واحد ها توسط بازرسان سازمان صمت انجام که منجر به کشف تعداد 1 فقره پرونده تخلف به ارزش 245 میلیون ریال شد.  

پیروی منش گفت: در این ایام بازرسان سازمان به طور مستمر از پارکینگ های پر تردد در سطح استان و شهر بندرعباس بازرسی بعمل می آورند.  

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت هرمزگان در رابطه با برخورد قانونی با متخلفان، اظهار داشت: پرونده‌ها نیز جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح استان ارجاع شده است تا برخورد قانونی لازم صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز