خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

هتل ها و مجتمع های بین راهی آذربایجان غربی زیر ذره‌بین استاندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۳۳۶

مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی گفت: تمامی هتل ها،مجتمع های بین راهی و هتل آپارتمان های آذربایجان غربی زیر ذره بین بازرسان استاندارد قرار گرفتند.

وحید موسی پور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا،با بیان اینکه در طرح عیدانه و رمضان تمامی فراورده های عرضه شده در بازار توسط کارشناسان این اداره کل مورد بازرسی قرار میگیرند گفت:این طرح با هدف احقاق حقوق عامه مردم،خدمت رسانی شایسته، فرهنگ سازی و پاسخگویی مسئولانه و با هدف ارزیابی انطباق خدمات از لحاظ ایمنی،بهداشت عمومی صورت می گیرد.

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: دو هدف اصلی این طرح، ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده به مردم در این ایام است و همچنین در این طرح بخش کمیت و ترازو‌ها نیز مورد بازرسی کارشناسان این اداره‌کل قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: از مهمترین بخش‌هایی که در این طرح بازرسی می‌شود، خدمات هتل‌ها (هتل‌های یک تا ۵ ستاره)، هتل آپارتمان، مجتمع‌های بین‌راهی، پایانه‌ (فرودگاهی، راه آهن، اتوبوسرانی)، قالیشویی، مراکز عرضه خشکبار و شیرینی، مراکز عرضه مواد غذایی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و رستوران و قهوه‌خانه است.

 به گفته وی،در این طرح بخش کمیت و ترازو‌ها نیز مورد بازرسی کارشناسان این اداره‌کل قرار می گیرد.

مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی تاکید کرد: با توجه به سیاست‌های تحولی سازمان ملی استاندارد ایران و در راستای تحقق ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، اجرای طرح عیدانه و رمضان همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی نیز از ۱۵ اسفند سال گذشته آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز