خبرگزاری کار ایران

مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی:

مجموعه تفریحی چی چست ارومیه پلمپ شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۲۲۴

مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی از پلمپ مجموعه تفریحی چی چست ارومیه به دلیل بی توجهی به اخطار های صادره از سوی اداره کل استاندارد خبر داد.

به گزارش ایلنا، وحید موسی پور  گفت: مجموعه تفریحی چی چست ارومیه به دلیل عدم توجه کافی به اخطارهای داده شده و پایان مهلت قانونی برای ایمن سازی تجهیزات تفریحی، پلمپ شد.

موسی پور ضمن اعلام این خبر افزود: بهره برداری از این مجموعه تا زمان اخذ مجوزهای قانونی استاندارد، ممنوع خواهد بود.

وی اضافه کرد: این اقدام به منظور حفظ ایمنی و سلامت استفاده کنندگان از تجهیزات این مجموعه انجام شده است و در این خصوص سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان مدعی‌العموم کیفیت و متولی نظارت بر کیفیت خدمات ارایه شده به شهروندان در راستای رسالت سازمانی خود برای حفظ ایمنی استفاده ‌کنندگان از شهربازی‌ها که عمدتا خردسالان و گروه های آسیب پذیر سنی هستند، حساسیت بالایی دارد و نظارت کامل بر مراکز تفریحی در دستور کار است.

مدیر کل استاندارد خاطر نشان کرد: تمامی مجموعه های تفریحی در استان اعم از پارک های بازی، زمین های بازی، خانه های بازی و شهربازی های استان در طول سال و در برنامه زمان‌ بندی شده توسط کارشناسان این اداره کل،  مورد بازرسی می‌ گیرند.

وی  از مردم خواست؛ ضمن رعایت نکات ایمنی و مراقبت های لازم از فرزندان، هنگام استفاده از دستگاه ها و تجهیزات بازی مستقر در مجموعه های تفریحی از داشتن مجوز استاندارد اطمینان حاصل کنند و بهره برداران و مالکان باید تصویری از گواهینامه صادر شده را در محل دید استفاده کنندگان نصب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز