خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

هیچ‌کدام از خانه‌های بازی آذربایجان غربی استاندارد نیستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۴۳۹

مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی گفت: از تعداد ۱۵ خانه بازی موجود در استان هیچ کدام استاندارد نیستند.

وحید موسی پور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، از وجود  ۲۳ شهربازی  در استان خبر داد و گفت: در این شهربازی ها تعداد ۵۲۷ وسیله بازی موجود است که تنها ۲۳۲ مورد از این وسایل بازی استاندارد بوده و ۶۴ مورد فاقد استاندارد و ۲۳۲ مورد نیز در حال اخذ مجوز استاندارد هستند.

مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی گفت:  ۱۵ خانه بازی  در استان در حال فعالیت وجود دارد  که دارای ۱۴۵ وسیله بازی است و از این تعداد هیچ کدام استاندارد نیستند.

وی همچنین با اشاره به وجود ۴۴ مورد پارک بازی در استان گفت: در این پارک بازی ها ۲۷۷ وسیله بازی وجود دارد که فقط ۳۱ مورد مجوز استاندارد دارند.

وی با تأکید بر اینکه وسایل بازی هیچ‌کدام از زمین های بازی استان مورد تأیید سازمان استاندارد نیست، اظهار کرد: متأسفانه به رغم پیگیری‌ها و اقدامات شهرداری‌ها برای تعویض وسایل بازی فرسوده پارک‌ها، اقدامی برای اخذ گواهی استاندارد این وسایل بازی تاکنون صورت نگرفته است.

موسی پور، با انتقاد از اینکه شهرداران هیچ هزینه‌ای برای استانداردسازی زمین‌های بازی نکرده و مدیریت و مسئولیت این اماکن بر عهده شهرداری‌ها یا مالک و بهره برداری خصوصی بوده که در صورت بروز هر گونه حادثه احتمالی باید پاسخگو باشند، خواستار اصلاح مشکلات زیرساختی زمین های بازی استان شد و عنوان کرد: بدون اصلاح و رفع نقایص و فراهم کردن فضای بازی برای کودکان نمی توان به مردم این اطمینان را داد که زمین های بازی و وسایل موجود در آنها ۱۰۰ درصد ایمن هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز