خبرگزاری کار ایران

فعالیت مدارس مازندران تا پایان ماه رمضان با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۳۲۴

مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران گفت: فعالیت مدارس استان از امروز -۱۴ فروردین- تا پایان ماه مبارک رمضان با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حسین کمالی روز سه شنبه در گفت و گویی افزود: مدیران مدارس می‌توانند به اقتضای شرایط (اوقات شرعی، موقعیت جغرافیایی، نوع مدرسه و...) با توجه به نظرات معلمان، دانش آموزان و اولیای ایشان، ضمن اجرای کامل برنامه درسی و رعایت ساعات مصوب آموزشی هر دوره، نسبت به شروع ساعت کار مدرسه با یک ساعت تأخیر اقدام کنند.

وی ادامه داد: البته مدیران و معلمان مدارس باید در نظر داشته باشند که با توجه به تاخیر یک ساعته بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان سرکلاس درس نباید خللی در برنامه درسی روزانه و نظم فعالیت های تحصیلی آنها ایجاد کند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد:‌ نظارت شورای مدرسه بر روند فعالیت های آموزشی و تربیتی در این ایام مورد تاکید است و نظارت های لازم در این خصوص اعمال می شود.

مازندران چهار هزار و ۲۰۰ مدرسه دارد که بیش از ۵۳۰ هزار دانش آموز در آن تحصیل می کنند.

در همین حال پیش از این نیز معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران ساعات کاری همه دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی، سازمان‌ها، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و شهرداری‌ها در استان تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه و روزهای پنجشنبه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز