خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه قنادان شهرستان کاشان؛

قیمت مصوب زولبیا و بامیه اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۰۱۳

رئیس اتحادیه قنادان شهرستان کاشان گفت: قیمت مصوب هر کیلوگرم زولبیا و بامیه ممتاز و درجه یک برای فروش در ماه رمضان به ترتیب ۱۵۰ و ۱۳۰ هزار تومان تعیین شده و محصولی به اسم درجه ۲ نداریم.

جواد محسنی فاضل در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در کاشان تأکید کرد: زولبیا و بامیه ممتاز با روغن، گلاب، زعفران و مواد ممتاز و پخت عالی توسط قناد تولید شده و مستقیماً در شیرینی سرا به فروش می‌رسد.

وی افزود: منظور از زولبیا و بامیه درجه یک هم محصولی است که با همان مواد تولید می‌شود، با این تفاوت که در قنادی به فروش نمی‌رسد و به شکل بیرون بر در سوپرمارکت‌ها و یا فروشگاه‌های سطح شهر عرضه می‌شود که این جابه‌جایی باعث کاهش کیفیت محصول می‌شود.

رئیس اتحادیه قنادان شهرستان کاشان تأکید کرد: شهروندان می‌توانند موارد گران‌فروشی و یا تحویل محصول نامرغوب، استفاده از رنگ و اسانس به جای زعفران و گلاب را به شماره تلفن ۱۲۴ گزارش کنند.

محسنی فاضل با بیان اینکه برای فروش زولبیا و بامیه ظروف یک‌بارمصرف پلاستیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد که وزن بسیار کمی هم دارد، خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود زمان خرید زولبیا و بامیه جهت افزایش ماندگاری، طعم و کیفیت از نایلون یا پاکت فریزر استفاده نکنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز