خبرگزاری کار ایران

ایجاد بازارچه‌های روستایی و عشایری در ۲۱ نقطه اصفهان در نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۹۶۳

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان گفت: ایستگاه‌ها و بازارچه‌های روستایی و عشایری در ۲۱ نقطه استان همزمان با تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ دایر می‌شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مجید جوهری افزود: این ایستگاه‌های نوروزی به‌منظور تامین امنیت و سلامت برای مسافران، دایر و در کنار آنها محصولات روستایی، کشاورزی و عشایری در بازارچه‌های موقت و دائم عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به خط‌ مشی وزارت کشور در برپایی ایستگاه‌های خدمات نوروزی اظهار کرد: هدف از برپایی ایستگاه‌های نوروزی علاوه بر ایجاد بستری مناسب در ایمن‌سازی مسیر سفر، ایجاد ظرفیت برای عرضه تولیدات و محصولات خانواده بزرگ روستاییان و عشایری است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان اضافه کرد: نامگذاری هر ایستگاه با نام شهید شاخص آن منطقه صورت می گیرد و نمادهایی با نام و شعار «قهرمان من» با استفاده از وصیتنامه‌های شهدا طراحی و نصب می شود.

جوهری گفت: کارگروه امور دهیاری‌های ستاد سفر استان با رویکرد هماهنگی در برپایی ایستگاه‌های نوروزی و بازارچه های موقت و دائم محصولات روستایی و کشاورزی با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوطه و عضو ستاد سفر، بخشداران شهرستان‌های استان و مدیران عامل دهیاری‌های شهرستان‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز