خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان:

چهار عامل فروش مواد محترقه غیرمجاز در قزوین دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۶۳۱

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 102 هزار 700 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در قزوین و دستگیری 4 نفر در این خصوص خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ داود عبدالمالکی گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و به منظور پیشگیری حوادث و خطرات مربوط به استفاده از مواد محترقه غیرمجاز، برخورد با هنجارشکنان و عاملان خرید، فروش و توزیع مواد محترقه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قزوین قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: در این راستا، ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین گشت زنی در سطح شهر، 94 هزار و 880 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

وی عنوان کرد: در اقدامی دیگر که توسط ماموران کلانتری 20 اقبالیه و پاسگاه انتظامی کورانه انجام گرفت 3 نفر دستگیر شده و 7 هزار و 820 عدد مواد محترقه غیرمجاز کشف شد.

عبدالمالکی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست با مراقبت بیشتر از فرزندان جوان و نوجوان خود در ایام منتهی به پایان سال، هرگونه اخبار و اطلاعات خود در خصوص عاملان خرید و فروش مواد محترقه در شهر را با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز