خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آبیک:

خودروی حامل مواد محترقه در آبیک توقیف شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۶۶۹

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک از توقیف یک دستگاه خودروی آریزو حامل بیش از 32 هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ بهروز لامعی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال مقادیری مواد محترقه با یک دستگاه خودرو به شهرستان آبیک موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک افزود: ماموران پس از اقدامات فنی و اطلاعاتی خودروی حامل مواد محترقه را در محورهای مواصلاتی شهرستان شناسایی و به منظور بررسی بیشتر  خودرو قاچاقچیان را در خروجی آبیک به سمت نظرآباد متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو مقدار 32 هزار و 744 عدد انواع مواد محترقه کشف کردند، تصریح کرد: خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک بابیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: از شهروندان انتظار می‌رود با توجه به حوادث ناگواری که در چهارشنبه آخر سال برای افراد اتفاق می‌افتد هرگونه اطلاعاتی در مورد نگهداری و فروش مواد محترقه را بلافاصله از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز