خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین:

حدود پنج هزار عدد انواع مواد محترقه در قزوین کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۶۱۶

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از شناسایی و کشف نزدیک به 5 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و 550 گرم اکلیل و سرنج در عملیات ضربتی ماموران کلانتری 11 این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ بیژن خدایی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و  فروش مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک توسط فردی در یکی از محلات شهر قزوین رسیدگی به موضوع در دستور کار  اطلاعاتی ماموران  کلانتری 11 مدرس قرار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامی هوشمندانه ضمن شناسایی مغازه متهم، با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در بازرسی از مغازه متهم تعداد  4 هزار و 922 عدد انواع مواد محترقه  و 550 گرم اکلیل سرنج از مواد اولیه ساخت نارجک دستی به صورت قاچاق کشف شد.

وی تصریح کرد: در این عملیات یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

خدایی ازشهروندان درخواست کرد، کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب‌ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری مواد محترقه مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیس 110 گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز