خبرگزاری کار ایران

کارشناس سلامت جوانان و مدارس علوم پزشکی قزوین:

هفته جوان با عنوان «جوان سالم، خانواده سالم، جامعه سالم» برگزار می‌ شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۴۰۸

کارشناس مسئول سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: برنامه‌های هفته جوان، روزهای دوم تا هشتم اسفند ماه با توجه به اهمیت سیاست‌های جمعیتی، باعنوان "جوان سالم، خانواده سالم، جامعه سالم" برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مژگان عباسی با اعلام این خبر، گفت: حساس‌سازی اجتماعی و معطوف کردن توجه جوانان به امر سلامت خود در خصوص ازدواج و فرزندآوری، آگاه سازی اجتماعی در خصوص ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت و جوانی جمعیت از جمله اهداف برگزاری روز ملی و هفته جوان است.

کارشناس مسئول سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: همچنین اطلاع رسانی برای تشکیل پرونده سلامت و دریافت خدمات هم مد نظر قرار دارد.

وی یادآور شد: برگزاری برنامه‌های اطلاع رسانی، انجام مشاوره رایگان، برنامه‌های آموزشی در زمینه‌های مرتبط از جمله جوانی جمعیت، فرزندآوری، پیشگیری از رفتارهای پُرخطر، پیشگیری از حوادث ترافیکی، تغذیه سالم و راه‌اندازی غرفه‌های مشاوره در خصوص سبک زندگی سالم و ازدواج به‌نگام از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این هفته است.

دوم اسفند 1402، همزمان با سالروز تولد حضرت علی اکبر(ع)، روز ملی جوان نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز