خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

طرح کالابرگ فجرانه جدای از یارانه نقدی واریز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۳۵۴

استقبال بالای مردم قزوین از طرح

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: استقبال از طرح کالابرگ فجرانه در استان قزوین بالا و قابل توجه بوده و افراد می‌توانند برای خرید به فروشگاه‌های متصل به سامانه سراسر استان مراجعه کنند.

عین الله کشاورز ترک در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به طرح کالا برگ فجرانه گفت: از هفدهم بهمن ماه مرحله جدید و بزرگ کالا برگ باعنوان طرح فجرانه آغاز شده که تا امروز استقبال از آن بی‌نظیر و خوب بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: در استان قزوین دو هزار فروشگاه به این طرح متصل هستند که در حال حاضر نیمی از این‌ها مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی با بیان اینکه برای آشنایی فروشگاه‌ها با نحوه اجرای طرح، میزان و وزن کالاها آموزش‌های لازم ارائه شده، عنوان کرد: از زمان آغاز طرح، چند فروشگاه هم تخلف داشتند که پلمب شدند.

این مسئول اضافه کرد: کالابرگ فجرانه تا سه ماه ادامه خواهد داشت؛ اما اعتبار هر ماه قابل انتقال به ماه بعدی نیست و مردم تا 16 اسفند مهلت دارند از آن استفاده کنند، پس از آن هم اعتبار ماه بعدی شارژ می‌شود.

وی با تاکید براینکه یارانه تشویقی 220 هزار تومانی صرفا به شکل اعتباری بوده و امکان برداشت ندارد، تصریح کرد: این میزان به ازای هر فردی که در دهک اول تا هفتم باشد درنظر گرفته شده و جدای از یارانه نقدی است.

کشاورز ترک ادامه داد: یارانه نقدی مانند روال قبل در پایان هر ماه برای افراد واریز می‌شود و قابل برداشت است.

وی ادامه داد: برای طرح تشویقی هم با خرید 11 قلم کالای مشخص شده شامل گوشت مرغ، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات است، میزانی از مبلغ توسط فرد پرداخت شده و مابقی آن از اعتبار کالابرگ کسر می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین خاطرنشان کرد: برای تسهیل کار روستاییان هم در هر دهستان حداقل یک فروشگاه به سامانه متصل شده و اولویت اول ما آموزش و اطلاع رسانی برای استفاده از این طرح است.

افراد برای اطلاع از میزان اعتبار کالا برگ خود می‌توانند با خط تلفن همراهی که به نام سرپرست خانوار است از کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* استفاده کرده و  با وارد کردن کد ملی، باقی مانده اعتبار خود را مشاهده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز