خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار در سطح کشور؛

قرارداد همسان فضای سبز در قزوین تدوین شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۳۹۶

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: در راستای ایجاد نظام هماهنگ و یکپارچه در قراردادهای شهرداری‌های استان، دومین نمونه قراردادهای همسان در حوزه فضای سبز ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا، محسن اسماعیلی گفت: پس از احصا چالش‌ها و مشکلات به وجود آمده برای شهرداری‌ها و با توجه به ابلاغ فهرست بهای پایه رشته فضای سبز، به منظور ایجاد نظام هماهنگ و یکپارچه در این قراردادها موضوع تدوین قراردادهای همسان حوزه فضای سبز در دستور کار کمیته ذیربط در دفتر امور شهری و شوراها قرار گرفت.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین اظهار کرد: با تشکیل کارگروه استانی و برگزاری جلسات متعدد و دعوت از خبرگان و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط، برای اولین بار در سطح کشور قرارداد همسان فضای سبز تدوین شد.

وی بیان کرد: این نمونه قرارداد که در جلسه اخیر شورای فنی استان مصوب شده شامل موافقت‌نامه، شرایط عمومی و خصوصی است و جهت اجرا برای دوره آزمایشی دو ساله توسط معاونت هماهنگی امور عمرانی به شهرداری‌های استان ابلاغ شد.

اسماعیلی یادآور شد: اولین نمونه قرارداد همسان حوزه پسماند نیز توسط کمیته مذکور در دفتر تدوین و ابلاغ شده بود، در هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور، تعمیم قرارداد فضای سبز به شهرداری‌های کشور نیز در حال پیگیری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز