خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

۲۰ میلیارد تومان از پرونده‌های دارای جزای نقدی در قزوین دریافت شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۰۶۸

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین گفت: میزان جزای نقدی رسیدگی شده در پرونده‌های سال جاری ۲۰ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد رشد به همراه داشته است.

به گزارش ایلنا، حسین رجبی در تشریح اقدامات اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب قزوین، گفت: با راه‌اندازی 3 شعبه جدید اجرای احکام کیفری و یک شعبه اجرای احکام انقلاب، در مجموع 9 شعبه اجرای احکام در دادسرای عمومی و انقلاب قزوین در حال فعالیت است که افزایش سرعت رسیدگی به پرونده‌ها را در پی داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین ادامه داد: با افزایش شعب اجرای احکام میزان رسیدگی به پرونده‌ها با موضوع جزای نقدی با رشد 253 درصدی از 2 هزار و 23 مورد در سال گذشته به 7 هزار و 153 مورد در سال جاری رسیده است.

وی عنوان کرد: در راستای استفاده از خدمات نوین برای تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضایی، استفاده از سامانه "سهام" (سامانه هوشمند استعلامات مالی قوه قضاییه) با افزایش 252 درصدی، از یک‌هزار و 344 مورد در سال گذشته به 3 هزار و 387 مورد در سال جاری افزایش یافته است.

دادستان مرکز استان قزوین خاطر نشان کرد: میزان پاسخگویی سجل کیفری در سامانه "ساما" (اطلاعات موثر اشخاص) در سال گذشته 74 ساعت بود که در سال جاری به 15 ساعت در کل استان و 7 ساعت در دادسرای مرکز قزوین کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز