خبرگزاری کار ایران

نامزدهای فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در فارس مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۵۴۷

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس گفت: فهرست نهایی شورای ائتلاف، حاصل فرآیندی مردم پایه است و امسال طبق طرحی که برای اولین بار اجرا شد، صورت گرفت.

به گزارش ایلنا، مجید فروردین در نشست خبری با خبرنگاران افزود: همه نامزدهایی که توسط جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری معرفی شده‌اند، مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در کل کشور و از جمله در استان فارس نیز می‌باشند و این ائتلاف، در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: برای اولین بار این اجازه داده شد که در کل کشور، همه افرادی که مایل هستند بتوانند در سایت ثبت‌نام کنند که باعث شد و با موج زیادی از کاندیداها روبه‌رو شویم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب فارس افزود: با مصاحبه‌هایی که انجام شد، در هر کدام از شهرستان‌هایی که شورای ائتلاف داشتیم، افرادی مشخص شدند و ما این افراد را به رای عمومی یک مجمع شهرستانی گذاشتیم که خروجی این مجمع تقریبا سه برابر نیاز هر شهرستان بود.

فروردین افزود: طی مدتی که وظیفه بر عهده بنده قرار گرفته بود، سعی کردم طبق فرآیند گام به گام پیش برویم رفت و سعی کردیم با بی طرفی کامل فرآیند را به نتیجه برسانیم  و از اعتدال، انصاف و اصل بی‌طرفی خارج نشویم و سعی شخصی من این بود که از فرآیند، صیانت و پاسداری کنم.

وی  با اشاره به اینکه نتیجه سه حوزه انتخابیه باقی‌مانده در استان فارس هنوز مشخص نشده است، یادآور شد: سید اسماعیل حسینی، منصوره طاهری، ابراهیم عزیزی و جعفر قادری به عنوان چهار نامزد شورای ائتلاف در حوزه انتخابی شیراز و زرقان ،سیدموسی موسوی در حوزه انتخابیه لامرد، محمد جواد عسکری در حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت، الله‌داد سلیم‌پور در حوزه انتخابیه استهبان و نی‌ریز، شاهین محمدصادقی در حوزه انتخابیه کازرون و کوه‌چنار، علاءالدین بروجردی در حوزه انتخابیه لار و لامرد، محمدمهدی فروردین در حوزه انتخابیه فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین، حجت الله فیروزی در حوزه انتخابیه فسا، سید جمال‌الدین ارجمند در حوزه انتخابیه جهرم و خفر و امید نصیبی در حوزه انتخابیه نورآباد ممسنی و رستم، نامزدهای فهرست این شورا خواهند بود.

تلاش  در حوزه قانون‌گذاری و اهداف استان

در ادامه نماینده کنونی شیراز و زرقان در مجلس با بیان اینکه در حوزه قانون‌گذاری و اهداف استان باید تلاش کنیم و با هماهنگی و وحدت تیمی که دارای مشترکات فراوانی است، سرعت توسعه در شیراز و زرقان را بالا ببریم تا مجلسی کارآمدتر برای مردم شکل بگیرد، گفت: آنچه که لازم است مورد تاکید قرار بگیرد، حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های است که اقتدار و امنیت ملی را تامین خواهد کرد.

ابراهیم عزیزی ادامه داد: بدون شک رویکرد تشکیلاتی و فرآیند محور، صرف‌نظر از نتیجه می‌تواند ما را در انتخابات پیش‌رو یاری‌بخش باشد.

این کاندیدای انتخبات مجلس افزود: باید در سنوات تکاملی انقلاب اسلامی، گروه‌ها احزاب و تشکل‌ها همین مسیر فرآیندی را طی کنند تا از هرگونه شائبه و نگرانی که در گذشته بوده است، پرهیز کنیم.

نمایندگان انتخابی مجلس رها نشوند

کاندیدای انتخابات این دوره مجلس گفت: کشور ما دارای ظرفیت‌های عظیمی است و در گام اول چهل ساله پیشرفت‌های خیره کننده‌ای را شاهد بودیم اما ضعف‌هایی هم داشتیم که باید در گام دوم، اقدامات موثرتری انجام داد.

اسماعیل حسینی افزود: اولین اقدامات در گام دوم، در مجلس یازدهم برداشته شد. اقدامات موثر و موفقی با وجود مشکلات متعددی مثل کرونا و تحریم‌ها انجام شد و امیدواریم مجلس دوازدهم، اقدامات مجلس یازدهم را تکمیل کند.

حسینی گفت: ما در شانا سعی می‌کنیم اتحاد و همدلی را، هم در زمان تبلیغات یک هفته‌ای و هم اگر مردم اعتماد کردند، در مجلس شورای اسلامی نیز حفظ کرده و در راستای منافع ملی و مصالح کشور گام برداریم.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پایان گفت: هر کسی برای نمایندگی مجلس انتخاب شد، او را رها نکنید؛ منصفانه او رصد کنید و ذره‌بینی آن‌ها را تحت نظر بگیرید.

نظر مثبت  شورای ائتلاف به ورود زنان در بحث قانون‌گذاری کشور

منصوره طاهری، کاندیدای انتخابات این دوره مجلس نیز گفت: بنده با اکثریت آرا در شورا انتخاب شدم و این نشان دهنده آن است که شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به ورود زنان در بحث قانون‌گذاری کشور نظر مثبتی داشته است.

وی افزود: اولین مسئله ما در حال حاضر، مسئله مشارکت حداکثری است. هرچقدر بتوانیم پیغام جمهوریت خود را با اقتدار و قوت بیشتری به خارج مرزها بفرستیم، می‌توانیم کاری کنیم که دشمن از طمع‌هایی که دارد قطع امید کند.

طاهری در پایان گفت: مشارکت حداکثری به انتخاب اصلح می‌انجامد و در نهایت به کلان مسئله کشور یعنی مسئله مهار تورم کمک خواهد کرد.

رسانه‌ها در پیگیری‌های بعدی و مطالبه‌گری بسیار جدی عمل کنند

جعفر قادری، نماینده کنونی شیراز و زرقان در مجلس  نیز اظهار کرد: از تلاش شورای ائتلاف برای اینکه فرآیند برگزیده شدن نفرات، منصفانه و علدلانه باشد، قدردانی می‌کنم.

این کاندیدای انتخابات مجلس افزود: وظیفه ماست که تلاش کنیم انتخابات پر رونقی را پیش رو داشته باشیم و بیشترین همراهی و مشارکت مردم را شاهد باشیم که ضامن امنیت ما و کاهش فشارهای داخلی و خارجی باشد.

قادری گفت: رسانه‌ها در پیگیری‌های بعدی و مطالبه‌گری بسیار جدی عمل کنند، چون منجر به افزایش فرهنگ پاسخ‌گویی در بین مسئولان خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز