خبرگزاری کار ایران

سرپرست جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۳۲۷

محسن عمادی به عنوان سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس معارفه شد.

به گزارش ایلنا، این مراسم با حضور معاون ساخت و نگه‌داری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شیراز برگزار شد.

معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این مراسم گفت: استان فارس با دارا بودن بیشترین طول راه‌های مواصلاتی و تأسیسات جانبی راه‌ها دارای ظرفیت‌های متعددی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است و با مدیریت جهادی توأم با تخصص در حوزه حمل ونقل و راهداری به کاربران جاده‌ای خدمت‌رسانی می‌کند.

خداداد مقبلی اضافه کرد: همه‌ خدمتگزاران دولت، سرباز نظام و آماده خدمت به مردم هستند و هر کجا نیاز به خدمات و حضورشان باشد، خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت سفرهای نوروزی گفت: یکی از مأموریت‌های مهم بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مدیریت سفرهای برون شهری در مناسبت‌ها و ایام تعطیل است که با توجه به سفرهای نوروزی پیش‌رو، باید اقدامات لازم برای افزایش ایمنی و تردد ایمن و روان برای کاربران جاده‌ای فراهم شود.

مقبلی ادامه داد: علاوه بر این در بخش حمل و نقل مسافر نیز خدمات ارزنده‌ای از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به هموطنان و کاربران جاده‌ای ارایه می‌شود که امید است در طرح نوروز امسال بهتر از سال‌های گذشته به کاربران جاده‌ای خدمات‌رسانی شود.

علیرضا راستیار، مدیرکل پیشین راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس در این مراسم گفت: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و کاربران جاده‌ای، به هم‌افزایی و تداوم تلاش در تمامی حوزه‌ها نیاز دارد.

محسن عمادی، سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس نیز بیان کرد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تلاش جهادی تاکنون به ارایه خدمات به آحاد جامعه اقدام کرده و رویکرد این سازمان و اداره کل ادامه این تلاش جهادی است.

علیرضا راستیار به‌عنوان مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در امور سیاستگذاری راهبردی بخش راهداری منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز