خبرگزاری کار ایران

استقبال از بهار کلید خورد؛

شهرداری های شهرهای استان البرز دستورالعمل مدیریت سفرهای نوروزی را عملیاتی می‌ کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۴۱۹

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری البرز خواستار اجرای دقیق دستورالعمل مدیریت سفرهای نوروزی استان از سوی شهرداری ها و دهیاری های استان البرز شد.

به گزارش ایلنا از البرز، حمید میرزایی با بیان این مطلب در جلسه کمیته هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری های استان که در سالن جلسات شهدای البرز برگزار شد، ضمن تشریح وظایف شهرداران پیرامون لزوم اجرای دقیق دستورالعمل مدیرت سفر در سال ۱۴۰۳ بر اجرای طرح های ویژه با عنایت به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز ، پاکسازی معابر، رنگ آمیزی و نصب المان های مناسبتی ویژه ماه مبارک رمضان و ایام عید، رسیدگی موثر به وضعیت زیرساخت ها و تاسیسات شهری و روستایی در همه ابعاد بهداشتی، ترافیکی، خدماتی و ... تاکید کرد.

وی افزود: پاکسازی حریم جاده ها و ساماندهی مبادی ورودی و خروجی شهرها و روستاها، جمع آوری سگهای بلا صاحب، برپایی بازارچه برای توزیع ارزاق عمومی، آماده باش گروه های امدادی و آتش نشانی، برپایی ایستگاه های تجمیعی خدمات سفر با همکاری شهرداریها، استقرار اورژانس، هلال احمر، نیروی انتظامی و میراث فرهنگی در مبادی ورودی و خروجی شهرها برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و شهروندان از دیگر مواردی است که باید در این ایام مورد توجه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز