خبرگزاری کار ایران

در استان البرز صورت گرفت؛

بالاترین آمار تردد جاده‌ای در تعطیلات نوروز/ کاهش تصادفات جاده‌ای نسبت به سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۴۰۱

استاندار البرز، این استان را به عنوان یکی از پرترددترین و کم تصادف ترین استان های کشور در ایام نوروز معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در حاشیه بازدید از پایگاه های نوروزی ضمن خدا قوت به همه کارکنان این بخش، اورژانس پلیس راه و راهور و سایر بخش هایی که از 24 اسفند ماه به صورت آماده باش در حال خدمت‌رسانی به مردم بودند، اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز از 25 اسفند سال 96 تا ظهر امروز 14 فروردین 97 حدود 28 میلیون تردد ثبت شده که با این روند تا چند روز آینده نیز از مرز 30 میلیون تردد عبور می کند.

نجفی با ابراز رضایت از کاهش تصادفات نسبت به سال گذشته، خاطرنشان کرد: علیرغم افزایش تردد در استان، آمار تصادف و فوت مسافران سرنشین خودرو، نسبت به سال گذشته کاهش داشته، این در حالی است که در کل کشور شاهد افزایش آمار تصادفات جاده ای بودیم.

استاندار البرز به ضرورت تعریض راه ها در ورودی و خروجی استان و شهر کرج، اشاره و تصریح کرد: جهت تسهیل در عبور و مرور تبدیل محورهای اصلی به بزرگراه به عنوان یکی از اولویت های وزارت راه و شهرسازی، حوزه راهسازی، شهرداری در دستور کار ما قرار گرفته است.

وی افزود: ورودی استان از گرمدره، پل فردیس و کلاک جزو محورهایی است که در تعریض و از اولویت های اصلی شهرداری و راهسازی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز