خبرگزاری کار ایران

مدیر تعاون روستایی استان خبر داد؛

توزیع ۳۷۰ میلیون لیتر مواد سوختی بین روستاییان فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۰۵۴

مدیر تعاون روستایی استان فارس از توزیع بیش از ۳۷۰ میلیون لیتر مواد سوختی بین روستاییان این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدکاظم موسوی امروز، ۲۴ بهمن با اشاره به توزیع مواد سوختی از طریق فروشندگی‌های شبکه تعاون روستایی بین روستائیان استان فارس گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون لیتر مواد سوختی۳۷۰ میلیون لیتر شامل گازوئیل، بنزین، نفت سفید و روغن در بین روستائیان و بهره‌برداران استان فارس توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ارزش توزیع این میزان مواد سوختی بیش از یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال بوده است، افزود: یکی از عمده‌ترین وظایف تعاون روستایی تأمین مواد سوختی و خدمات‌رسانی به روستاییان از طریق شرکت‌های تعاونی روستایی تحت نظارت این مجموعه است.

موسوی هدف از توزیع سوخت را حمایت از تولید کننده روستایی، استقرار و توسعه روستاها و سهولت در رفت و آمد روستائیان دانست و تأکید کرد: خدمات شبکه تعاون روستایی ضمن کمک به بهبود معیشت زندگی روستاییان، یکی از راهکارهای مهم در ممانعت از مهاجرت روستائیان به شهرها محسوب می‌شود.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس بیان کرد: در این استان ۹ جایگاه بنزین ، دو جایگاه CNG  و۴۴۰ واحد فروشندگی‌های سوخت روستایی فعال است و بیشترین توزیع مواد سوختی در سطح استان فارس به شهرستان مرودشت به میزان ۳۵ میلیون لیتر اختصاص دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز