خبرگزاری کار ایران

افتتاح پروژه اصلاح شبکه توزیع آب روستای سرآسیاب رشتخوار

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۷۴۷

فرماندار رشتخوار از افتتاح پروژه اصلاح شبکه توزیع آب روستای سرآسیاب رشتخوار با اعتبار ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دهه فجر خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین باهوش  فرماندار رشتخوار در مراسم افتتاحیه اظهارکرد: صبح امروز همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر، پروژه های اصلاح شبکه توزیع آب روستای سرآسیاب با اعتبار ۱ میلیارد‌ و ۵۰۰ میلیون تومان و به طول ۲۵۰۰ متر، استاندارد سازی انشعابات خانگی ۸۰ مورد و احداث حوضچه شیرآلات ۳ باب با حضور جمعی از مسئولین ادارات و نهادها افتتاح و بهره برداری شد.

وی گفت: این پروژه از محل اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه ثامن الائمه سپاه پاسداران و با مشارکت و همکاری فرمانداری شهرستان، بخشداری مرکزی و دهیاری و شورای اسلامی اجرایی شده است.

فرماندار رشتخوار بیان کرد: همچنین امروز پروژه یک واحد مسکن مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعتبار ۱۱۰ میلیون تومان و مساحت ۴۰ مترمربع همزمان در ششمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی و خدماتی در روستای سرآسیاب رشتخوار افتتاح و بهره برداری شد.

وی تاکید کرد: این پروژه با ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۱۰ میلیون تومان کمک قرض الحسنه کمیته امداد احداث شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز