خبرگزاری کار ایران

ارسال جهیزیه برای نیازمندان و نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۹۱۲

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با دهه فجر امسال ۱۱۰ سری جهیزیه برای نیازمندان و نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان تحویل داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هشترود، غلامعلی ملامهدی، در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهار داشت: ارزش هرکدام از این جهیزیه‌ها حدود ۱۵ میلیون تومان بوده و بیشتر آنها توسط ۲۸۵ مرکز فعال نیکوکاری و خیران تهیه شده است.

به گفته وی طی ۶ ماهه اول امسال نیز ۵۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد تحویل شده که میانگین روزانه آن سه سری است.

وی اضافه کرد: تا آخر سال جاری هم  ۸۰۰ جهیزیه همه آماده تحویل است که توسط خیران و مراکز نیکوکاری تحویل خواهد شد و عروس پشت نوبت نخواهیم داشت.

همزمان با دهه مبارک فجر و به همت کمیته امداد امام خمینی(ره)، خیران، مرکز نیکوکاری حضرت فاطمه زهرا (س) و بسیج خواهران هشترود ۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند این شهرستان اهدا شد.

 اهدای جهیزیه حتی به میزان اندک و شامل وسایل ضروری زندگی، به نوبه خود زمینه ازدواج مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) را فراهم می‌کند و بر همین اساس خیران نیز در این زمینه مشارکت مناسبی با کمیته امداد دارند. 

 

انتهای پیام/
اسماعیل رحیمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز