خبرگزاری کار ایران

ساخت سرپناه ۲۶ یتیم نیازمند ایلامی کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۶۶۱

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام از آغاز کار ساخت ۲۶ واحد مسکونی برای ایتام مددجوی زیر پوشش این نهاد در استان خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام از آغاز کار ساخت ۲۶ واحد مسکونی برای ایتام مددجوی زیرپوشش این نهاد در استان خبر داد.

«علی حسین احمدی» بیان داشت: ساخت این واحدهای مسکونی برای ایتام نیازمند همزمان با میلاد کریم اهل بیت(ع) در مناطق مختلف استان به مشارکت افراد نیکوکار اجرایی شده است.

وی ادامه داد: واحدهای مسکونی ویژه ایتام در شهرستان‌های دهلران، ایلام، مهران و چرداول احداثخواهد شد.

وی اضافه کرد: برای ساخت هر یک از این واحد‌ها ۸۰ میلیون ریال از سوی کمیته امداد اختصاص و مابقی به وسیله افراد خیر و تسهیلات بانکی تامین می‌یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام پیش بینی کرد که این واحد‌ها دهه فجر امسال تحویل ایتام نیازمند زیرپوشش این نهاد شوند.

احمدی یادآور شد: ۱۱ واحد مسکونی امسال تاکنون برای ایتام ایلامی بی‌سرپرست با مشارکت نیکوکاران ساخته شده است.

وی گفت: اگرچه بیشتر ایتام مددجوی زیرپوشش این نهاد در استان سرپناه دارند ولی با توجه به محدود بودن اعتبارهای دولتی برای تامین مسکن مابقی این افراد، کمیته امداد نیازمند مشارکت افراد نیکوکار و نوع دوست است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز