خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی:

۶۰ هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در سراسر کشور برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۸۰۱

سید نظام الدین موسوی اعلام کرد که از ۱۲ تا۲۲ بهمن مراسم‌های مختلفی در مدارس، دانشگاه ها، مساجد، کارخانه ها، ادارات و سایر اماکن برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید نظام الدین موسوی در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه از ۱۲ تا۲۲ بهمن مراسم‌های مختلفی در مدارس، دانشگاه ها، مساجد، کارخانه ها، ادارات و سایر اماکن برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزاری مراسم روز ۱۲ بهمن در مرقد مطهر امام با سخنرانی رییس مجلس، نواخته شدن زنگ انقلاب در ۱۱۰ هزار مدرسه، برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها در ۱۹ هزار گلزار شهدا در ۱۳ بهمن، از مهمترین برنامه هاست. حدود۶۰ هزار برنامه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: گروه‌های مختلف سرود، نمایشی، علمی، سیاسی، نقاشی دانش آموزی برنامه‌های ابتکاری زیادی در مدارس اجرا خواهند کرد. در سطح دانشگاه، مدارس اردو‌های راهیان پیشرفت برگزار می‌شود. دشمن دنبال ناامید سازی جوانان است و به همین دلیل این اردو‌ها در دانشگاه‌ها و مدارس و مراکز صنعتی، علمی برگزار خواهد شد تا جوانان با دستاورد‌های علمی کشور آشنا شوند.

موسوی ادامه داد: در ۸۰ هزار مسجد و۵۰ هزار پایگاه بسیج نیز برنامه‌های مختلفی برگزار خواهد شد. اقلیت‌های دینی نیز در کلیساها، معابد و کنیسه‌های خود مراسم‌های مختلفی برگزار می‌کنند.۱۳ بهمن نیز مراسم تجلیل از شهدا و ایثارگران ادیان الهی در آرامگاه زرتشتیان برگزار می‌شود.

وی همچنین گفت: در بیش از پنجاه کشور که نمایندگی فرهنگی داریم، برنامه‌های مختلف داریم. در همه کشور‌هایی که سفارتخانه داریم، مراسم دهه فجر نیز برگزار می‌کنیم. با وجود تلاش دشمنان برای مخدوش کردن چهره انقلاب اسلامی، این مراسم با حضور دوست داران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد. آن‌ها برای حضور در این مراسم به ما پیام داده‌اند. همچنین گروه‌های متعدد فرهنگی و هنری به ۱۲ کشور اعزام خواهند شد.

موسوی با بیان اینکه بیش از۴ هزار خبرنگار مراسم دهه فجر را پوشش می‌دهند که ۱۱۰ خبرنگار از خارج از کشور می‌آیند، تصریح کرد: با وجود تبلیغات دشمنان مبنی بر منزوی شدن ورزش کشور، ما جشنواره‌های مختلف ورزشی در این ایام برگزار می‌کنیم. هشت رویداد بین المللی ورزشی با شرکت۹۰ کشور خواهیم داشت. مسابقاتی از جمله بدمنیتون، تکواندو، کشتی، کبدی، شطرنج، تنیس و بدنسازی برگزار می‌شود.

وی گفت: شعار محوری جشن ملی انقلاب اسلامی «ایران استوار،۴۴ سال افتخار» است. برای هرکدام از ده روز دهه فجر نیز شعار‌های مختلف انتخاب شده است.

موسوی با بیان اینکه هزاران پروژه‌های مختلف صنعتی و عمرانی در این ایام افتتاح خواهد شد، اظهار کرد: مراسم‌های دهه فجر، مردم پایه بوده و با هدف ایجاد نشاط و امید بخشی به مردم است. بر وحدت مردم تاکید داریم. در راهپیمایی ۲۲ بهمن، برنامه‌های متنوع با حضور اقشار و اقوام مختلف مردم با هدف تاکید بر وحدت مردم برگزار خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز