خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه فجر صورت گرفت؛

آغاز عملیات ساخت مرکز جامع خدمات سلامت ناحیه شهری مهرگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۸۷۲

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و در آستانه چهل و چهارمین بهار پیروزی، عملیات ساخت مرکز جامع خدمات سلامت شهری ناحیۀ شهری مهرگان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، همزمان با دهه فجر و به همت خانواده مرحوم حاج نجف بیاضیان از خیّرین سلامت استان قزوین و با حضور جمعی از مسؤلان استانی و شهرستان البرز، روز پنج‌شنبه 21 بهمن عملیات ساخت مرکز جامع خدمات سلامت شهری ناحیۀ شهری مهرگان آغاز شد.

بنای خیّرساز مرکز جامع خدمات سلامت شهری مهرگان با 500 متر مربع در زمینی به مساحت دو هزار و 243 متر مربع شامل ساختمان اصلی و سرایداری، توسط خانواده خیّرسلامت مرحوم حاج نجف بیاضیان با هزینه‌ای بالغ بر 20 میلیارد ریال تا پایان اسکلت بندی احداث و سپس برای تکمیل و تجهیز و همچنین بهره‌برداری در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی قزوین قرار می‌گیرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین در این مراسم ضمن تبریک دهه فجر این پروژه را از برکات خیرین سلامت دانست و افزود: به لطف خدا و همت خیّر گرانقدر، مرکز جامع خدمات سلامت برای ارایه خدمات به شهروندان مهرگان احداث می‌شود.

عبدالله دیدبان با اشاره به جمعیت تحت پوشش در مهرگان، گفت: در مهرگان ۴۵ هزار و ۶۰۰ نفر جمعیت تحت پوشش داریم و برنامه دولت در این شهر تا ۱۲۰ هزار است و خوشبختانه از نظر سرانه پایگاه و مرکز خدمات سلامت، در شهر مهرگان از برنامه جلوتر هستیم.

در برنامه جامع سلامت به ازای هر ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر یک پایگاه بهداشتی و هر ۴۰ هزار نفر یک مرکز جامع خدمات سلامت نیاز است که در مهرگان دو مرکز جامع خدمات سلامت فعال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز