خبرگزاری کار ایران

برگزاری ۵۰ عنوان برنامه در دهه فجر توسط بنیاد شهید قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۵۷۹

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین از برگزاری ۵۰ عنوان برنامه از سوی این دستگاه به مناسبت دهه فجر در سطح استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باشکوه هرچه تمام‌تر نسبت به سالیان گذشته برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه نسخه‌چی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: رسالت همه ما این است که ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی به فعالیت کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قزوین اشاره کرد و افزود: این کمیته هر ساله در این ایام برنامه‌های مختلف ترویجی و فرهنگی را  برنامه‌ریزی و تدارک می بیند تا بتواند آحاد جامعه را بیشتر با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا کند.

نسخه‌چی با تاکید بر اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب برای جوانان و نوجوانان با کمک سایر دستگاه‌های اجرایی و ظرفیت‌ها باید صورت پذیرد، تصریح کرد: همچنین باید از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی و تبیین دستاوردها استفاده کنیم.

این مسئول با اشاره به برگزاری مراسم استقبال نمادین از ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی اضافه کرد: این مراسم با حضور جمعی از مسئولان استانی و مردم شهیدپرور قزوین در روز ۱۲ بهمن برگزار خواهد شد و با توجه به اینکه امسال گلزار شهدای شهر قزوین به عنوان نماد ملی گلزار شهدای شهری کشور انتخاب شده، یک مراسم ویژه با عنوان جشن انقلاب با محوریت دانش آموزان برگزار خواهد شد.

وی همچنین برگزاری میهمانی لاله‌ها را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: در این برنامه، گلزار شهدا جهت قرائت پیام مقام معظم رهبری و گلباران مزار شهدا آماده سازی می‌شود تا مدعوین با اهداف و آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کنند.

نسخه چی ادامه داد: تعویض تصاویر شهدا در تابلوهای تبلیغاتی سطح استان، اجرای برنامه گلباران و زیارت عاشورا در قطعه ایثارگران، مزین نمودن سربرگ‌های نامه‌های اداری به مناسبت دهه‌فجر و تعویض پرچم‌های گلزارهای شهدای سراسر استان از برنامه‌های دیگر کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قزوین به شمار می رود که به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز