خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید استان خبر داد؛

توزیع ۶ هزار و ۹۸۸ بسته اقلام بهداشتی بین ایثارگران قزوینی

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۴۰۴

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، از توزیع ۶ هزار و ۹۸۸ بسته اقلام بهداشتی بین خانواده‌های شهدا و ایثارگران با هدف پیشگیری از بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: از بین این اقلام بهداشتی پنج هزار و ۸۸ مورد در شهرستان قزوین، ۲۸۶ بسته در آبیک، ۵۲۱ بسته در تاکستان، ۳۰۱ بسته در شهرک محمدیه، ۴۲۷ بسته در البرز و ۳۶۵ بسته نیز در بویین‌زهرا توزیع‌ شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، اسپری، محلول ضدعفونی‌ کننده و دستکش‌های یک‌بار مصرف هستند، تصریح کرد: کارکنان  بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در تیم‌های مشخص  به درب منازل خانواده‌های شهدا و ایثارگران مراجعه کرده و بسته‌های یادشده را به آنها تحویل دادند.

حقایق‌پور افزود: در تهیه و توزیع بسته‌های یاد شده، دستگاه‌های اجرایی استان از جمله شهرداری‌، سپاه، دانشگاه علوم پزشکی، هلال‌احمر، بیمه دی، هیات‌های مذهبی، بنیاد مرکز، پارک علم و فناوری، فرمانداری، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ستاد بحران و جمعی از خیران به میزان ۲ میلیارد و ۱۰۲ میلیون ریال مشارکت داشتند.

وی با بیان اینکه ۱۶۰ هزار و ۶۹۹ پیامک طی پنج مرحله برای ۳۴ هزار و ۳۳۲ ایثارگر تحت پوشش در خصوص اقدامات پیشگیری از بیماری کرونا در استان انجام‌ شده، گفت: طی این مدت  ضدعفونی و گندزدایی مستمر ساختمان‌های اداری، نصب بنرهای مناسبتی با موضوع تجلیل از ایثارگری‌ مدافعان سلامت مقابل بیمارستان‌ها، اجرای طرح خوداظهاری کارکنان و لغو تمامی  برنامه‌های گروهی و تجمعی از جمله برنامه‌های این نهاد در پیشگیری از ویروس کرونا بوده است.

این مسئول همچنین ارسال پیام‌های بهداشتی به کارکنان و جامعه هدف، برگزاری جلسات با فاصله‌گذاری اجتماعی، رعایت نکات بهداشتی و الزام به استفاده از دستکش و ماسک در جلسه، کاهش تعداد کارکنان حاضر در اداره و انجام فعالیت‌ها به‌ صورت دورکاری، ممانعت از ادامه فعالیت کارکنان بیمار و یا مشکوک به ویروس کرونا و تهیه کلیپ ایثار ادامه دارد با موضوع قدردانی از مدافعان سلامت را از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برشمرد.

استان قزوین دارای سه هزار شهید سرافراز و هفت هزار و ۲۰۲ جانباز است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز