خبرگزاری کار ایران

برگزاری یادواره شهیدان سرلشگر خلبان بابایی و لشگری

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۰۳۵

یادواره شهیدان سرلشگر خلبان عباس بابایی و حسین لشگری پنج‌شنبه ۱۷ مرداد ماه سال جاری در حسینیه امامزاده‌ حسین(ع) شهر قزوین برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین روز شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: این مراسم به منظور تبیین رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان بابایی و لشگری و نقش آنها در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برپا خواهد شد.

غلامرضا حقایق‌پور افزود: این مراسم با حضور مسؤولان، مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر و نیروهای مسلح و هوایی برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به ویژگی‌های رفتاری شهیدان بابایی و لشگری بیان کرد: باید این ویژگی‌ها به خوبی برای آحاد جامعه به ویژه جوانان تبیین و بازگو شود تا از سیره و منش آنها الگو بگیرند.

وی افزود: اگر قشرهای مختلف مردم از صفات اخلاقی این شهیدان الگوبرداری کنند، قطعاً بسیاری از گره های مشکلات آنها گشوده خواهد بود، به همین دلیل می‌طلبد که مسئولان بیشتر در معرفی سیره‌ی این شهدا تلاش کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین یادآور شد: البته تاکنون در معرفی ابعاد زندگی شهیدان بابایی و لشگری اقداماتی انجام شده ولی کافی نیست و در این راستا باید با تولید آثار فاخر هنری و فرهنگی گام‌های جدی‌تر برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز