خبرگزاری کار ایران

کرمانی خبر داد:

برگزاری مسابقات کراس فیت جام فجر در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۶۵۶

مسابقات کراس فیت جام فجر استان قزوین به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور ۱۰۰ ورزشکار مرد و زن از سراسر استان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در پایان این رقابت ها در بخش حرفه ای مردان، امین افشاری، محمد جواد مختار زادهر و محمدرضا بیرامی و در بخش نیمه حرفه ای، مرتضی حسنی، محمد معروفی و احسان سلخوری اول تا سوم شدند.

در بخش حرفه بانوان هم نگار ثامی قهرمان شد، ساجده صادقی و نگار شاهی به مقام دوم مشترک دست یافتند و مهناز زرآبادی پور سوم شد.

در بخش نیمه حرفه ای بانوان نیز، سمیرا جلیلی، سمیرا جعفری و آیدا ملکی اول تا سوم شدند.

رئیس کمیته کراس فیت استان قزوین در مورد این رشته ورزشی گفت: کراس فیت ترکیبی از تمرین مقاومت، سرعت، وزنه برداری به سبک قدرتی و المپیک، تمرین وزن بدن، ژیمناستیک و تمرین‌های استقامتی است.  

حمید کرمانی افزود: تنوع بالای برنامه‌های کراس فیت باعث می‌شود ورزشکار هر روز با یک چالش جدید رو به رو شود و از برنامه‌های تکراری و کسل کننده که در بدن سازی رشته‌های ورزشی مشاهده می‌شود اجتناب کند و با هیجان وارد باشگاه کراس فیت شود.

این مسئول ورزشی گفت: کراس فیت این امکان را به همه افراد می‌دهد که با هر توان بدنی بتوانند آمادگی جسمانی خود را بالا ببرند و با تمرینات فشرده و هدفدار برای مقابله با بسیاری از بیماری ها و تقویت نشاط و سلامتی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز