خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان:

گازرسانی به 25 روستای قزوین کلید خورده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۷۴۸

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: عملیات گاز رسانی به 25 روستا در دو منطقه چوقور و شیرین سو طارم سفلی آغاز شده و با تحقق آن بیش از دو هزار خانوار از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری گفت: در ایام دهه فجر امسال با تلاش و همت پرسنل شرکت گاز قزوین 5 روستا به همراه 196 واحد تولیدی و صنعتی با هزینه‌ای بالغ بر 480 میلیارد ریال گاز دار شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ادامه داد: همچنین عملیات گازرسانی به 5 روستا با بیش از 430 خانوار در محور شیرین سو از توابع طارم سفلی آغاز خواهد شد که شبکه و خط تغذیه برای این پروژه حدود 21 کیلومتر بوده و برای اجرای آن هزینه‌ای بالغ بر 110 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی عنوان کرد: اجرای خط تغذیه محور چوقور در بخش طارم سفلی یکی دیگر از پروژه‌های در دست اجرا است که متراژ خط تغذیه این محور حدود 12 کیلومتر بوده و هزینه اجرای آن بالغ بر 22 میلیارد ریال برآورد شده و با اجرای این پروژه، گازرسانی به بیش از 20 روستا در آینده نزدیک در دست اجرا قرار خواهد گرفت و با تحقق آن هزار و 800 خانوار روستایی از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین یکی دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی را توسعه گازرسانی در شهرها و روستاها برشمرد و افزود: در همین راستا استان قزوین از جمله استان‌هایی است که علاوه بر پوشش 100 درصد خانوارهای شهری توانسته بیش از 89  درصد از خانوارهای روستایی را نیز از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند سازد بطوریکه تاکنون این شرکت در حال خدمت رسانی به بیش از 459 هزار مشترک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز