خبرگزاری کار ایران

رکورد مصرف گاز در استان همدان شکسته شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۷۴۱

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: مصرف گاز طبیعی در استان طی ۲۴ ساعت گذشته به بیش از ۱۵ میلیون مترمکعب رسید و رکورد تازه‌ای امسال در مصرف ثبت شد.

به گزارش ایلنا از همدان، مجید الهیاری افزود: در پی بارش برف و سردی هوا میزان مصرف گاز طبیعی در استان همدان افزایش یافت و مشترکان استان چهار درصد بیشتر از روز قبل گاز طبیعی مصرف کردند.

وی اظهار کرد: این میزان مصرف گاز طبیعی، بیش از ۱۰ درصد افزایش نسبت به میانگین مصرف ماه جاری را نشان می‌دهد.

الهیاری تصریح کرد: مشترکان گاز استان همدان در طول یک ماه گذشته نزدیک به ۳۹۷ میلیون و ۷۱۹ هزار و ۹۲۶ متر مکعب گاز مصرف کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان اظهار کرد: استان همدان، نزدیک به ۶۷۰ هزار مشترک گاز دارد که از این تعداد، ۶۱۰ هزار مشترک خانگی و تجاری هستند که از تعداد کل مشترکان گاز استان، ۴۴۰ هزار مشترک شهری و ۲۳۳ هزار مشترک نیز روستایی هستند.

وی تاکید کرد: مشترکان گاز استان همدان با رعایت نکات مربوط به صرفه جویی انرژی ما را در خدمت رسانی بهتر و تامین گاز مورد نیاز همه مناطق استان یاری کنند.

به منظور صرفه جویی در مصرف گاز، ساعت کار دستگاه های اجرایی استان همدان تا ۱۵ اسفند از هشت صبح آغاز خواهد شد.

استان همدان ۱۰ هزار کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز دارد و در سال ۱۳۹۷ به عنوان نخستین استان سبز کشور همه شهرها و روستاهای بالای ۲۰ خانوار آن از نعمت گاز برخوردار شدند.

۱۰۰ درصد مناطق شهری و روستایی بالای ۲۰ خانوار استان گازرسانی شده است و ۲۵ روستای کمتر از ۲۰ خانوار نیز در فهرست گازرسانی قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز