خبرگزاری کار ایران

آموزش و پرورش و شرکت گاز استان همدان برای مصرف بهینه تفاهم نامه منعقد کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۰۴۸

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از انعقاد تفاهم نامه بین این اداره کل و شرکت گاز استان به منظور اطلاع رسانی و استفاده از ظرفیت های فرهنگی با محوریت مصرف بهینه ایمن و پیشگیری از هدر رفت گاز طبیعی در سطح مدارس خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، «محمود نقوی» افزود: نظر به اهمیت مصرف صحیح گاز طبیعی به عنوان انرژی پاک و جایگاه رفیع آن در سبد سوخت های فسیلی کشور، تفاهم نامه شرکت گاز استان همدان متعهد به انجام بهینه سازی و معاینه فنی و همچنین عایق کاری حرارتی و نصب دستگاه ضد رسوب در موتورخانه های مدارس و ادارات تابعه استان است.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان نیز در شناسایی، معرفی و هماهنگی مدارسی که شرایط استفاده از خدمات طرح ملی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها را دارا هستند، همکاری لازم را خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: اجرای پویش فرهنگی کشوری ۱۸۲۱، تولید و انتشار برنامه‌های فرهنگی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در شبکه شاد، اختصاص بخشی از جشنواره های فرهنگی به موضوعات مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی، در راستای مصرف صحیح و بهینه گاز طبیعی صورت خواهد گرفت.

نقوی اظهار داشت: برنامه ریزی و اجرای برنامه های متنوع و شاد جوانه ها در کانون های تربیتی سطح استان، اجرای طرح همیار گاز با حضور ۳۰ درصد از دانش آموزان پایه ششم در سطح استان و فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی از طریق انتشار تولیدات فرهنگی شرکت گاز استان همدان، از دیگر اقداماتی است که طبق این تفاهم نامه اجرا می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز