خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

سه هزار مشترک جدید شاهرودی در دولت سیزدهم از نعمت گاز بهره‌مند شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۵۰۶

رئیس اداره گاز شاهرود گفت: توسعه ۳۰ کیلومتری شبکه‌گذاری در این شهرستان در دولت سیزدهم سبب برخورداری سه هزار مشترک جدید از نعمت گاز شد.

به گزارش ایلنا، سعید غلامی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به نصب ۲ هزار و ۶۰۰ علمک گاز در یک سال گذشته اظهار داشت: در این مدت علاوه بر خدمت‌رسانی به متقاضیان جدید واحدهای مسکونی و تولیدی در حاشیه شهرها، با گازرسانی به روستای تاش و ناحیه صنعتی قلعه نو خرقان، تعدادی از واحدهای تولیدی و گلخانه‌ها نیز در این منطقه از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه ضریب نفوذ گاز در مناطق شهری شاهرود ۱۰۰ درصد است، افزود: این میزان در روستاهای شهرستان ۷۵ درصد است که با اجرای برنامه‌های توسعه شبکه در یک سال آینده به بیش از ۹۵ درصد خواهد رسید.

رئیس اداره گاز شاهرود گازرسانی به دهستان طرود و روستاهای جنوب بیارجمند را از مهمترین طرح‌های توسعه شبکه در سال جاری دانست و ابراز داشت: با تخصیص اعتبار عملیات اجرایی این طرح‌ها نیمه نخست سال آینده آغاز می‌شود.

غلامی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده ۷۵۰ میلیارد تومان برای گازرسانی به روستای طرود و ۴۵۰ میلیارد تومان نیز برای بیارجمند برآورد شده که در حال تصویب در سطح ملی است.

شهرستان شاهرود با بیش از ۱۰۳ هزار مشترک گاز در شرق استان سمنان قرار دارد.

۲ هزار و ۷۲۶ واحد و کارگاه صنعتی، ۶ نیروگاه مقیاس‌کوچک و ۲ نیروگاه سیکل ترکیبی در شهرستان‌های سمنان و شاهرود  مصرف‌کننده گاز طبیعی در استان سمنان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز