خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر بدون واسطه با صنعتگران سمنان پای میز خدمت

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۵۴۸

علی رسولیان، معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در راستای سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان سمنان با حضور در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان بدون واسطه با مردم، صنعتگران، معدنکاران، تجار و فعالان اقتصادی ملاقات چهره به چهره کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سمنان، امروز پنجشنبه، ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۰ رسولیان، معاون وزیر در قالب نهمین " سفر استانی کاروان دولت مردمی و ایران قوی" به استان سمنان بعنوان نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل سازمان صمت‌ این استان حضور یافت تا رو در رو و بدون واسطه و نیاز به وقت قبلی پای صحبت صنعتگران، معدنکاران، تجار و فعالان اقتصادی بنشیند و اقشار مرتبط مشکلات خود را مطرح و جواب روشنی بگیرند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از نزدیک به شکل عینی و ملموس با تولید کنندگان، صادرکنندگان، کارگران و همه افرادی که دستی در تولید و اقتصاد استان سمنان دارند، دیدار و گفت و گو کرد.

اولویت با مسائل اقتصادی، به نتیجه رساندن طرح‌های نیمه تمام، فعال کردن واحدهای تولیدی راکد یا نیمه تعطیل و توسعه تولید در حوزه صنعت و معدن است.

میز خدمت حوزه صنعت استان سمنان ساعت ۱۱ امروز آغاز شد و تا پایان ساعت ۲۱ ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز