خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان دامپزشکی کشور:

تامین امنیت غذایی مهمترین سرفصل دامپزشکی کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۵۶۶

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: مهمترین سرفصل کار ما تامین امنیت غذایی است تا غذای سالم در اختیار مردم قرار گیرد و با همه توان در حوزه امنیت غذایی پیگیر امور خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، مجتبی نوروزی، رئیس دامپزشکی کشور روز شنبه در سفر به قزوین از مجتمع بزرگ گوشت زیاران (شرکت مهرگستران سیمرغ) در شهرستان آبیک بازدید کرد و در جریان فعالیت این مجموعه قرار گرفت.

نوروزی در نشست با مدیران مجموعه مهرگستر سیمرغ زیاران اظهار کرد:  در عصری که هستیم و با دسیسه‌ها و شیوه‌هایی که استکبار به سرکردگی آمریکا علیه ما شکل گرفته با هر معادله‌ای انقلاب اسلامی امکان پیروزی نداشت و شکل‌گیری و تداوم آن یک معجزه بود.

رئیس دامپزشکی کشور افزود: امروز در حوزه نانو و سلول‌های بنیادی کارهای زیادی شده و شعار سال توسط رهبری همواره موضوعات اقتصادی بوده اما خوب کار نکردیم و تاکید رهبری ناشی از همین بی توجهی است که باید جبران شود.

وی تصریح کرد: در حوزه اقتصادی و امنیت غذایی باید زیاد کار کنیم زیرا جنگ آینده جنگ غذا است و دشمن می‌خواهد امنیت غذایی ما را تهدید کند و باید مراقب باشیم آسیب نبینیم.

این مسئول افزود: دشت قزوین منطقه‌ای منحصر به‌فرد با جغرافیای بی نظیر با راه‌های مواصلاتی شاخص و آب  و خاک غنی است که نزدیکی به پایتخت و قطب تولید مرغ و تخم مرغ کشور و استقرار بزرگترین جوجه کشی خاورمیانه در این استان ویژگی خاصی به آن داده است‌.

نوروزی تصریح کرد: قزوین می‌تواند بحران گوشت کشور را تا حد زیادی حل کند ولی به مدیرانی توانمند نیاز دارد تا از ظرفیت کشاورزی و دامی استان استفاده کنیم و تولید را بالا ببریم.

وی بیان کرد: قزوین قطب تولید دام و طیور کشور است و در گذشته نیز کارهای خوبی شده و کمک می‌کنیم این مجموعه فعالتر شود.

نوروزی افزود: مجموعه زیاران ظرفیت خوبی دارد ولی باید به روز شود و آماده همکاری و کمک موثر هستیم تا مشکلات زیاران حل شود و بتواند بخشی از امنیت غذایی کشور را تامین کند.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور اظهار کرد: این مجموعه در گذشته هدفمند ایجاد شده و اگر درست اداره و تقویت شود مشکلات اشتغال و تولید را حل می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز