خبرگزاری کار ایران

معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری استان:

25 بسته سرمایه‌گذاری در قزوین در نمایشگاه صنایع دستی ارائه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۹۵۴

معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری استان قزوین گفت: 25 بسته سرمایه‌گذاری برای ارائه در نمایشگاه صنایع دستی آماده شده و برای تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری موافقت اصولی بی نام صادر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نشست خبری مدیرکل و معاونین میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در نخستین روز از دهه فجر در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

نادر محمدی در این نشست گفت: نمایشگاه صنایع دستی امسال ۲۳ تا ۲۵ بهمن در تهران برگزار می‌شود و استان قزوین هم در این نمایشگاه غرفه دارد و حضور ما در این نمایشگاه با تاکید بر روایت محوری خواهد بود.

معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری استان قزوین ادامه داد: نمایشگاه امسال با همکاری اتاق بازرگانی، شرکت شهرک‌های صنعتی و تعدادی ار شهرداری‌ها برگزار می‌شود و باتوجه به ثبت جهانی سعدالسلطنه این موضوع در نمایشگاه برجسته می‌شود.

این مسئول با اشاره به اقدامات انجام شده حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری در دولت سیزدهم اظهار کرد: در طول این مدت ۲۸ پروژه با اعتبار 2 هزار و 286 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای 171 انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین 154موافقت اصولی تاسیسات گردشگری با اعتبار 78 هزار و 165 میلیارد ریال و پیش‌بینی اشتغال برای 5 هزار و 304 نفر صادر شده است.

محمدی بیان کرد: صدور 44 مجوز ایجاد تاسیسات گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری 7 هزار و 598 میلیارد ریال و پیش‌بینی اشتغال برای یک‌هزار و 296 نفر صادر شده است.

وی با تاکید بر اهمیت گردشگری کشاورزی گفت: 9 مجوز گردشگری صادر شده که متناسب با محصولات شاخص کشاورزی مناطق است و امیدواریم بتوانیم در سال‌های آینده قطب گردشگری کشاورزی باشیم.

معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری استان قزوین ادامه داد: همچنین سه عنوان کتاب گردشگری تخصصی در استان چاپ شده و سعی در توسعه آن‌ها داریم.

وی اظهار کرد: برای یک‌هزار و ۳۵۸ نفر آموزش برگزار شده و  امیدواریم با اقدامات صورت گرفته بتوانیم گردشگری را توسعه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز