خبرگزاری کار ایران

یک مسئول مطرح کرد؛

ثمردهی ۳۱ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صنعتی در سبزوار

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۶۲۱

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار از ثمردهی ٣١ هزار میلیارد تومانی سرمایه گذاری صنعتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین شریعتمدار طهرانی در این باره گفت: ۳۱ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی، طی بهار امسال در سبزوار به ثمر نشسته است که از رشد شاخص‌های اقتصادی در این منطقه، حکایت دارد که این میزان سرمایه‌گذاری در قالب صدور ۵ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با اشتغال ۵۷ نفر در بخش‌های مختلف صنایع، واحدهای تکمیلی و فرآوری و غذایی سبزوار، انجام شده است.

شریعتمدار ادامه داد: ۵۳ جواز تاسیس و توسعه صنعتی با پیش بینی ۱۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری، طی ماه‌های گذشته در سبزوار صادر شده که اجرای آنها، برای ۸۷۶ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

وی افزود: در قالب فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات واحدهای تولیدی سبزوار در حوزه‌های صدور مجوز، امهال تسهیلات و جذب تسهیلات جدید بانکی، بررسی شده که عمده فرصت‌های سرمایه گذاری در سبزوار، شناسایی شده است که این ظرفیت‌ها در قالب دفتر سرمایه گذاری، به کارآفرینان معرفی می‌شود.

آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، استقرار اداره گمرگ، نمایندگی نظام مهندسی معدن و نمایندگی استاندارد در سبزوار، عملیاتی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز