خبرگزاری کار ایران

تصادفات زنجیره‌ای در کرمانشاه با اولین بارش برف

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۱۵۹

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از تصادفات زنجیره‌ای در کرمانشاه با اولین بارش برف خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری با اشاره بارش‌سامانه جدید بارشی و درگیر کردن محورهای مواصلاتی کرمانشاه، اظهار کرد: عدم رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه موجب بروز چندین تصادف در معابر شهر کرمانشاه شده که به علت لغزندگی جاده‌ها تصادفات بعدی را هم به دنبال داشت.

وی افزود: رانندگی در هنگام لغزندگی معابر شرایط خاص خود را دارد که مهمترین آن پرهیز از عجله و شتاب است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: وسیله نقلیه باید از نظر فنی و ایمنی مناسب و مطمئن باشد تا راننده بتواند به کمک آن از وقوع تصادف جلوگیری کند.

سرهنگ حیدری ادامه داد: سیستم ترمز، سیستم بخاری و گرمایشی خودرو، برف پاک کن‌ها و لاستیک خودرو باید استاندارد و کارایی لازم برای تردد در زمان بارش برف و باران را داشته باشند.

حیدری در پایان عنوان داشت: زمانبندی مناسب برای آغاز سفر همیشه حائز اهمیت می‌باشد که در زمان بارش نزولات آسمانی اهمیت دوچندان دارد چرا که عجله و شتاب در رانندگی برای جبران زمان از دست رفته اولین و بزرگترین اشتباه یک راننده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز