خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا:

عابران پیاده بیش از ۲۲ درصد کشته‌های تصادفات را تشکیل می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۰۸۴

در روز بی‌حادثه، همیاران پلیس در گذرگاه‌ها و میادین شهر‌ها به صورت نمادین در کنار ماموران پلیس قرار گرفته و به شهروندان ضمن توضیح قوانین و فرهنگ سازی با رعایت ادب و احترام رفتار می‌کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد: بیش از ۲۲ درصد کشته‌های تصادفات را عابران پیاده تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ خسروی در جمع خبرنگاران به برنامه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی در هفته ناجا اشاره کرد و اظهار داشت: سومین روز این هفته به عنوان روز «بی‌حادثه» نامگذاری شده است، در این روز با محوریت ایمنی عابران پیاده، مسابقه رادیویی با همکاری رادیو ایران به صورت زنده برگزار می‌شود.

وی به طرح سوالی مبنی بر اینکه در کاهش تصادفات عابران پیاده چه عاملی موثر است؟ در این مسابقه رادیویی گفت: هدف از این مسابقه، ایجاد حساسیت در جامعه نسبت به کاهش تلفات عابران پیاده است که این روند می‌تواند در کاهش و کنترل سوانح نقش داشته باشد؛ بیش از ۲۲ درصد کشته‌های تصادفات را عابران تشکیل می‌دهند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در روز بی‌حادثه، همیاران پلیس در گذرگاه‌ها و میادین شهر‌ها به صورت نمادین در کنار ماموران پلیس قرار گرفته و به شهروندان ضمن توضیح قوانین و فرهنگ سازی با رعایت ادب و احترام رفتار می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز