خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

محور خرم آباد_کوهدشت خرداد ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۸۸۰

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: در صورت تامین اعتبار تا خرداد ماه ۱۴۰۳ این محور تکمیل و به طور کامل مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، داریوش اسدزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه چهار خطه کردن محور خرم‌آباد_کوهدشت به طول ۸۶ کیلومتر از سال ۸۴ شروع شد، اظهار کرد: این پروژه به دلیل نبود اعتبار و تخصیص کافی تاکنون تکمیل نشده و عملیات اجرایی آن ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امسال با پیگیری‌های صورت گرفته اعتبارات خوبی از محل مصوبات ریاست جمهوری، جهت این محور تخصیص داده شد ، افزود :در همین راستا ۸ کیلومتر ابتدای مسیر از میدان خضر خرم‌آباد به سمت پتروشیمی تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت :  تنها قطعه باقیمانده در این محور واریانت چنار به طول ۵ کیلومتر است که به نوعی پازل گمشده محور خرم‌آباد_کوهدشت محسوب می‌شود.

اسد زاده پیشرفت فیزیکی این قطعه را ۶۵ درصد عنوان کرد و افزود: این قطعه  ۱۶ دستگاه آبرو دارد که ۳ دستگاه آن خاص و ویژه است، عملیات اجرایی ۱۴ دستگاه آن به اتمام رسیده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: از این ۵ کیلومتر ۳ کیلومتر ابتدای مسیر لایه زیراساس و یک کیلومتر لایه بیس پخش شده است و آماده قیر پاشی و آسفالت است که به محض فراهم بودن شرایط جوی عملیات قیرپاشی آن انجام می‌شود.

اسدزاده با اشاره به اینکه خاکبرداری و خاکریزی ۷۰۰ متر انتهای مسیر که به تازگی رفع معارض شده در حال انجام است، گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این قطعه ۱۰۰ میلیارد تومان است.

وی در خصوص زمان تکمیل واریانت چنار توضیح داد: برنامه‌ریزی ما این بود که در شرایط آب و هوایی مناسب و تامین اعتبار مورد نیاز این قطعه را تا پایان سال تکمیل کنیم، اما با توجه فصل کاری (زمستان) و عدم تراکم مصالح در عملیات زیر سازی و روسازی راه پیش‌بینی می‌کنیم در صورت تامین اعتبار تا خرداد ماه ۱۴۰۳ این واریانت تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز