خبرگزاری کار ایران

مسؤل راههای روستایی راه و شهرسازی مازندران مطرح کرد:

راه‌های روستایی ایمن موجب جذب گردشگر می‌شود / راه روستایی لشکنار نوشهر بهسازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۱۷

می‌توان با ایجاد راههای روستایی ایمن و مناسب در شهرستان نوشهر گردشگران زیادی را جذب منطقه کرد.

مسئول راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی مازندران از عملیات بهسازی و آسفالت راه روستایی «لشکنار» این شهرستان به طول ۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، مازندران مهندس لطف الله عباسی ضمن اشاره به این مطلب افزود: شهرستان نوشهر به لحاظ شرایط آب و هوایی مناسب، ساحلی بودن و وجود جنگل‌های انبوه و… همواره یکی از نقاط مستعد جهت جذب گردشگر محسوب شده و این در حالی است که می‌توان با ایجاد راههای روستایی ایمن و مناسب در شهرستان گردشگران زیادی را جذب منطقه کرد.

مهندس عباسی تصریح کرد: از این رو این اداره اقدامات گسترده‌ای را در زمینه ایمن سازی و بهسازی راههای روستایی و ییلاقی منطقه در دست اجرا داشته که از جمله می‌توان به عملیات بهسازی و آسفالت راه روستایی «لشکنار» شهرستان نوشهر به طول ۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴۵۰۰ میلیون ریال اشاره نمود.

مسؤل راههای روستایی اداره کل راه و شهرسازی مازندران در ادامه خاطر نشان کرد: محور روستایی «لشکنار» در بخش کجور واقع شده که با بهسازی راه روستایی مذکور ۹۰ خانوار منطقه از نعمت یک راه مناسب و ایمن برخوردار شدند.

گفتنی است مازندران دارای ۷۷۰۷ کیلومتر راه روستایی بوده که مقدار ۳۸۰ کیلومتر از آن در شهرستان نوشهر واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز