خبرگزاری کار ایران

با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال:

۱۹ نقطه رانشی راه‌های روستایی نکا ایمن‌سازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۲۱

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نکا از ایمن‌سازی و بهسازی ۱۹ نقطه رانشی در محورهای روستایی این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال خبر داد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نکا از ایمن سازی و بهسازی ۱۹ نقطه رانشی در محورهای روستایی این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید علی صادقی ضمن اشاره به این خبر گفت: اکثر راه‌های روستایی شهرستان نکا در نقاط کوهستانی و دامنه‌های پوشیده از جنگل قرار داشته و از طرفی وجود آ‌ب‌های سطحی و بالا بودن سطح ایستایی و چشمه‌های فعال در زمینه‌های بالادست و مجاور باعثرانش‌های متعددی در این منطقه شده است.

وی ادامه داد: از این رو با مساعدت و حمایت‌های همه جانبه فرماندار محترم نکا و تخصیص اعتباری بالغ بر ۳۵میلیارد ریال با اجرای زهکشی سطحی و عمیق نسبت به نفوذ آب به بدنه راه و همچنین احداثدیوارهای گابیونی از رانش ها و تخریب راه‌های روستایی این شهرستان جلوگیری به عمل آمد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نکا به محورهای روستایی که عملیات مذکور در آن‌ها صورت گرفته اشاره و تصریح کرد: زهکشی در محورهای روستایی سوچلما، درویش خلک، لاکتراش، پوروا، آکرد و محورهای ارتباطی بعد از امامزاده ابراهیم از جمله نقاط حادثه خیز بوده که با اجرای عملیات مذکور ایمن سازی و بهسازی شد.

مهندس صادقی یادآور شد: با توجه به کار‌شناسی به عمل آمده ۳۶ نقطه رانشی در سطح محورهای روستایی نکا شناسایی شده که برای ایمن سازی آن‌ها نیاز به ۹۸ میلیارد ریال اعتبار است.

گفتنی‌ست مازندران دارای ۷۷۰۷ کیلومتر راه روستایی بوده که مقدار ۴۷۲کیلومتر از آن در شهرستان نکا واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز