خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی صورت می گیرد؛

بهره برداری از عملیات آسفالت ۲۴۸ کیلومتر از راه های روستایی مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۰۱۹

از آنجا که مازندران به دلیل شرایط خاص منطقه ای و تعدد روستاها دارای راههای روستایی پر اهمیتی بوده، لذا نگاه به محورهای روستایی یکی از برنامه های اصلی کاری این اداره کل می باشد.

مسؤل راههای روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از بهره برداری از عملیات بهسازی و آسفالت راه های روستایی این استان به طول ۲۴۸ کیلومتر با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، سهراب طور با بیان این خبر افزود: از آنجا که مازندران به دلیل شرایط خاص منطقه ای و تعدد روستاها دارای راههای روستایی پر اهمیتی بوده، لذا نگاه به محورهای روستایی یکی از برنامه های اصلی کاری این اداره کل می باشد.

مسؤل راههای روستایی راه و شهرسازی مازندران اظهار داشت: این اداره کل از سال گذشته با مشارکت خوب روستاییان توانست عملیات بهسازی و آسفالت راههای روستایی این استان را به طور گسترده در دستور کار خود قرار دهد، تاجایی که بر اساس ارزیابی صورت گرفته استان برتر در سطح کشور گردید.

وی ادامه داد: از این رو در ایام الله دهه مبارک فجر امسال بیش از نیمی از پروژه های افتتاحی این اداره کل در حوزه راه روستایی با همدلی، حمایت و مشارکت عظیم روستاییان همراه بوده که این مهم نشان از اعتماد و اطمینان این عزیزان به خدمتگزارانشان در مجموعه راه و شهرسازی دارد.

طور، در خصوص پروژه های افتتاحی این اداره کل خاطر نشان ساخت: در ایام الله دهه مبارک فجر امسال تعداد ۱۳۴ پروژه را در قالب عملیات بهسازی و اسفالت به طول ۲۴۸کیلومتر در راه های روستایی این استان با صرف اعتباری بالغ بر ۳۷۶ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

گفتنی است آیین بهره برداری از پروژه های مذکور قرار است روز شنبه(۱۸ بهمن) به صورت نمادین در یکی از محورهای روستایی شهرستان بابل با حضور مهندس میر شفیع معاون وزیر راه و شهرسازی و جمع کثیری از مسولین ارشد استانی برگزار گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز