خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری فارس:

تعامل با بخش‌های خصوصی پتاسیل‌های بالقوه گردشگری را بالفعل می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۱۹۴

مدیرکل جدید میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس بر لزوم افزایش حداکثری همدلی و همکاری بین بخش‌های مختلف خصوصی و دولتی برای توسعه گردشگری استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمد ثابت اقلیدی در نخستین روز کاری خود با حضور در دبیرخانه این دو نمایشگاه تخصصی در جریان فعالیت های انجام شده ستاد اجرای نمایشگاه قرار گرفت و گفت: علاوه بر ظرفیت‌های متعدد و متنوع گردشگری و تاریخی در تمامی ابعاد که در استان فارس وجود دارد، خوشبختانه در این استان نخبه های فرهنگی و گردشگری بیشمار هستند که باید از این ظرفیت ها نهایت استفاده را کرد.

وی افزود: تمامی تلاش مان را برای هر چه بهتر و با شکوه تر برگزاری این دو نمایشگاه تخصصی خواهیم کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی فارس با اشاره به اینکه کمتر از ده روز دیگر تا نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس-شیراز و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی باقی مانده و جا دارد اقدامات و فعالیت ها سرعت بیشتری بگیرد تاکید کرد: با توجه به اینکه فارس از استان های سرآمد در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی است بنا داریم با تعامل بیشتر با بخش های خصوصی و صنوف متخصص این حوزه ها پتاسیل های بالقوه را بالفعل تبدیل کنیم‌.

ثابت اقلیدی با بیان اینکه اولویت نخست این روزهای کاری‌ام برگزاری نمایشگاه گردشگری پارس خواهد بود افزود: این نمایشگاه تخصصی یکی از بزرگ ترین رویدادهای ملی و بین المللی کشور است و بی تردید برگزاری این نمایشگاه در شیراز نقطه عطفی برای استان فارس محسوب می شود.

گفتنی است در این جلسه احمدرضا نقیب زاده مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری فارس و مجری نمایشگاه توضیحاتی در خصوص فعالیت های انجام شده پیرامون برگزاری نمایشگاه گردشگری پارس شیراز ارائه کرد.

بنابراین گزارش محمود فخری رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس نیز طی سخنانی با اشاره به حضور پر رنگ و فعال شرکت ها، موسسات و تاسیسات گردشگری داخلی و خارجی گفت: خوشبختانه با همدلی و همکاری های بخش های مختلف گردشگری نمایشگاه سیزدهم با قدرت و شکوه خاصی برگزار خواهد شد و امیداورم برگزاری این نمایشگاه تخصصی بتواند چرخ اقتصاد گردشگری استان را با سرعت بیشتری به حرکت درآورد.

در این نشست صمیمانه روح اله روانشاد سرپرست امور هماهنگی معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی فارس، خسرو مقدسی دبیر اجرایی نمایشگاه گردشگری پارس-شیراز، امیر حسین حکمت‌ نیامشاور گردشگری شهردار، مسعود منیعاتی رئیس انجمن دوستداران میراث فرهنگی و گردشگری فارس همچنین حمیدرضا اسلامی نیا عضو ستاد اجرایی برگزاری نمایشگاه و طلا رهنما مشاور انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس و عضو ستاد اجرای نمایشگاه گردشگری حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز